جمله جنجالی رحمتی در آستانه دربی؛ برانکو مربی باوجودی است!

کاپیتان صریح الهجه استقلالی ها در آستانه مصاف شماره ۸۲ آبی ها و قرمزها، از سرمربی پرسپولیس و خصوصیات فنی اش در بازی تهاجمی تعریف و تمجید کرد.

سید مهدی رحمتی که بسیار کم حرف می زند، در معدود مصاحبه هایش ، تا مدت ها سوژه رسانه ها را تامین می کند. در تازه ترین حرف هایش که از قول او در دیدارش با همتای پرسپولیسی یعنی نورمحمدی، منتشر شده گفته: « برانکو مربی با وجودی است».
این جمله از آنجایی که رحمتی با مربیان قبلی خود، یعنی قلعه نویی و کی روش به مشکل خورده بود، بسیار حائز اهمیت و حساسیت برانگیز است. البته با توجه به بازی های تدافعی استقلال در این فصل بخصوص چند بازی اخیر که باعث شده صدر جدول از این تیم گرفته شود، این صحبت ها می تواند طعنه ای به پرویز مظلومی هم محسوب شود!
رحمتی که اهل کری خوانی نیست و درخشش را درون زمین به پرسپولیسی ها نشان داده، در حرف به بازی های خوب تیم رقیب با هدایت سرمربی کروات که سال ها قبل مربی خودش هم بوده است، اعتراف می کند. این جمله بحث برانگیز کاپیتان آبی ها روی جلد یکی از روزنامه های ورزشی صبح چهارشنبه کشور منتشر شده است.
شماره یک آبی ها که وزنه تیمش در  داربی محسوب می شود، دیروز از بازیکنان استقلال خواست دست از کری خوانی برای قرمزها بردارند و تمرکزشان را روی بازی روز  جمعه و درون چمن آزادی بگذارند.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.