طارمی: برنده دربی ۹۰ درصد قهرمان خواهد شد

پرامیدترین بازیکن پرسپولیس برای گل زدن در دربی با حضور در نشست خبری درباره این بازی به صحبت پرداخت.

مهدی طارمی، آقای گل فعلی لیگ برتر با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط خودش و پرسپولیس در آستانه دربی پرداخت.
مهدی طارمی در ابتدای صحبت هایش گفت: دربی بازی حساسی است. جدای از بازی لیگ و کاملا خاص است. هر تیمی برنده دربی شود قهرمان لیگ خواهد شد و تیم بازنده قهرمان نشود، اما برنده ۹۰ درصد قهرمان خواهد شد.وی در مورد تمدید قراردادش گفت: وکیلم پیگیر این ماجراست و خودم به این مساله فکر نمی کنم. در حال حاضر به قهرمانی و آقای گلی فکر می کنم. من دوست دارم قهرمان شویم و جام را به کاپیتان فقید تیمم تقدیم کنیم.طارمی در مورد اهدای گل احتمالی اش به شخص خاص گفت: من همیشه گل هایم را مادرم تقدیم میکنم و اگر گل بزنم باز هم به او تقدیم خواهم کرد.آقای گل فعلی لیگ در مورد حریف روز جمعه شان گفت: من اصلا به استقلال فکر نمی کنم و همیشه همینطور بوده است. من مقابل هر حریفی که بازی داشته باشیم به آن فکر نمیکنم و روی حریف در زمین فکر میکنم.وی با اظهارنظری عجیب گفت: ما برای برنده شدن در دربی باید خوب تمرین کنیم اما اصلا تمرین خوبی نداشتیم و این مساله از خود من تا دیگر بازیکنان اینطور بوده ایم. برای برنده شدن باید خوب تمرین کرد اما اینطور نبوده است.
طارمی در مورد عدد ۶ و ۴ نیز گفت: من اصلا در این باره صحبتی ندارم و کری نمی خوانم. این اعداد هم مختص به گذشته بوده است. ما ۶ گل سابق زده ایم و آنها هم مدعی اند که ۴ بار برده اند که چیزی که ما دیده ایم و وجود دارد اینطور نبوده است. به هر حال من اصلا دوست ندارم در این مورد صحبت کنم و کری بخوانم.
امید اول گلزنی پرسپولیس برای گلزنی در دربی گفت: من چند بار برابر استقلال بازی کرده ام و اصلا به این مسائل فکر نکرده ام و فقط به دنبال موفقیت تیم و نتیجه گرفتن پرسپولیس بوده ام. در این بازی هم مهم نتیجه گرفتن تیم است و سوشا هم گل بزند یا الکساندر مهم نیست و باید به نتیجه لازم برسیم.
طارمی در مورد فحاشی های داخل استادیوم گفت: این بازی است و اسم آن کاملا مشخص است. نتیجه هم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان در زمین مشخص می شود. مادرم همیشه می گوید این بازی است و نباید فحاشی کرد و من هم نمی دانم چرا برخی ها بدون توجه به افراد حاضر چنین اتفاقی را رقم می زنند. من شخصا نیز در صفحات شخصی ام بارها این مساله را اعلام کرده ام و امیدوارم چنین اتفاقی رخ ندهد.
طارمی در مورد قرعه تیم ملی در جام جهانی نیز گفت: برخلاف چیزی که گفته می شود اصلا قرعه آسانی نصیب ایران نشده است.
طارمی درباره شرایط ایران در این بازیها ادامه داد: الان کره ای ها بازی های تدارکاتی شان را مشخص کردند اما ما هنوز برنامه تدارکاتی مان مشخص نیست. مثلا معلوم است که آنها از همین الان با کدام تیم بازی می کنند. تلاش می کنیم که با دو بار حضور پیاپی در جام جهانی رکورد بزنیم و لازم است که در این راه تداوم داشته باشیم. البته ما امکانات کافی نداریم. وزارت ورزش زمین آکادمی را می بیند و می گوید مشکلی ندارد. یعنی چه که مشکلی ندارد. مشکل بزرگ ما چمن است. لباس را می شود کاری کرد. اما چمن را نمی شود کاری کرد. چه فدراسیون بعدی و چه فدراسیون کنونی فرقی نمی کند هرکدام که مسئول است اگر کی روش را بردارند و کسی دیگر را بیاورند یکی از بزرگترین اشتباهات تاریخ فوتبال ایران را انجام دادند.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.