دژاگه:معقولانه نیست بگوییم گروهمان آسان است/حضور در دربی؟فکر نکرده ام

هافبک ملی پوش ایرانی العربی گفت:به عنوان تیم اول آسیا باید با تمام تدارک به مسابقات مقدماتی جام جهانی برویم.

اشکان دژاگه درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی اش اظهار داشت:تمرکزم روی رفع مصدومیتم و همینطور موفقیت با العربی هست.سعی می کنم هر چه سریعتر به میدان بازگردم.هر چند که هنوز نمی توانم زمان دقیقی برای بازگشتم بگویم.
وی درباره کاپیتانی تیم ملی گفت:کاپیتان تیم ملی بودن برای من افتخار است. اصلا  افتخار می کنم که در ایران باشم. افتخار می کنم که برای کشورم بازی کنم. روز بازی بازوبند را به من دادند و کاپیتان شدم. ولی می دانم که کاپیتان های من در تیم ملی تیموریان و سید جلال حسینی هستند.
وی ادامه داد:نمی خواهم زیاد درباره کاپیتانی حرف بزنم. این کار سرمربی است که کاپیتان را انتخاب کند. افتخار بود که او من را انتخاب کرد ولی خودم خیلی خوب می دانم بازیکنانی مثل تیموریان، سید جلال حسینی، احسان حاجی صفی و مسعود شجاعی کسانی هستند که سال ها برای تیم ملی بازی کرده اند. آنها برای تیم ملی جان شان را داند و حقشان است کاپیتان تیم ملی ایران باشند.
 هافبک تیم ملی درباره قرعه کشی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و اینکه برخی معتقدند این گروه بسیار آسان است بیان داشت: اصلا معقولانه نیست که بگوئیم در گروه ساده ای افتاده ایم. این تفکر به ما ضربه می زند. همه تیم هایی که در گروه ما هستندسخت هستند. حتی خود سوریه.چون تیم اول آسیا هستیم همه تیم هایی که در گروه ما هستند خیلی انگیزه دارند . قطعا می خواهند ما را ببرند. به عنوان تیم اول آسیا باید با تمام تدارک به مسابقات مقدماتی جام جهانی برویم.
 وی درباره اینکه دربی را پیگیری خواهد کرد یا نه گفت: همیشه پیگیر دربی بودم از گذشته تا الان. می دانم بازی های دربی همیشه حساس بوده است.
هافبک تیم ملی درباره اینکه آیا علاقه دارد روزی در دربی به میدان برود عنوان کرد:حضور در دربی؟به این مساله تا به امروز فکر نکرده بودم.
دژاگه درباره پیروزی رئال مقابل وولفسبورگ و علاقه ای که به این تیم دارد اظهار داشت: من راستش رئالی هستم. خیلی وقت است رئال را دوست دارم. از بچگی هم این تیم را دوست داشتم. ولی نمی توانم بگویم که بارسا تیم بدی است. من کیف می کنم که بازی های بارسلونا را نگاه می کنم. ولی بیشتر رئالی ام تا بارسایی.خوشحالم رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رفت.چون واقعا حقش بود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.