سیر قطار معیوب تهران- مشهد توسط «رجا»/ بی‌توجهی رجا به حقوق مسافران ریلی

شرکت رجاء در اقدامی تامل‌برانگیز با صدور مجوز برای حرکت قطار پردیس شماره ۳۷۶ تهران-مشهد دارای نقص فنی، از صبح امروز تاکنون مسافران این قطار را به دلیل توقف‌های بیش از حد کلافه کرده، همچنین کار نکردن تهویه و نبود آب در قطار نیز بر مشکلات افزوده است.

یکی از مسافران این قطار با اشاره به نقص فنی قطار پردیس شماره ۳۷۶ شرکت حمل ونقل ریلی رجاء اظهار کرد: قطار مذکور از ساعت ۶:۵۰ دقیقه صبح امروز تهران را به مقصد مشهد ترک کرد، اما هنوز یک ساعت از حرکت آن نگذشته بود که به دلیل نقص فنی متوقف شد.
وی با بیان این‌که تقریبا هر یک ساعت یکبار این قطار در مسیر متوقف می‌شود، افزود: مسافران پیگیر این موضوع از طریق رئیس قطار شدند که وی با اشاره به بروز نقص فنی گفت اگر اتفاق حادی روی ندهد ۳ ساعت دیگر به مشهد می‌رسیم.
وی ادامه داد: رئیس قطار با تاکید بر این‌که این قطار از همان ابتدا دارای نقص فنی بوده  در پاسخ به اعتراض مسافران گفت که این مسئله به ما ربطی ندارد و شرکت حمل و نقل ریلی رجاء مجوز سیر این قطار را صادر کرده است.
وی همچنین با بیان این‌که تهویه قطار کار نمی‌کند، اظهار کرد: مسئله بغرنج‌تر این‌که قطار آب ندارد و همین موضوع مسافران را بیش از پیش ناراحت و کلافه کرده است.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.