صعود بایرن‌مونیخ و اتلتیکومادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا/ باخت بارسا بوی ناداوری می‌داد؟

دو بازی باقی مانده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.

بعد از اینکه دیشب رئال مادرید و منچستر سیتی به جمع ۴ تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدند، امشب تکلیف دو تیم دیگر مشخص شد تا تنور بازی‌های اروپایی داغ‌تر از قبل شود.
بارسلونا در دیدار برگشت خود با اتلتیکو مادرید ناباورانه شکست خورد و با وجود پیروزی در بازی رفت در نیوکمپ، از دور رقابت‌ها کنار رفت و به نوعی انگار ناکامی‌های لوییز انریکه همچنان ادامه دارد. بارسا اصلا بازی را خوب آغاز نکرد و از همان ابتدا تحت تاثیر جو ویسنته کالدرون قرار گرفت. در دقیقه ۳۶ بود که آنتوآن گزیرمان در غیاب فرناندو تورس که در بازی رفت اخراج شده بود، به خوبی جای او را پر کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند. در ادامه اتلتیکو مثل همیشه در لاک دفاعی فرو رفت و اتوبوس تیم سیمئونه بار دیگر مقابل دروازه خودشان پارک شد. با این تفاوت که بر خلاف بازی رفت این بار این کار جواب داد و نه مسی و نه هیچ یک از بازیکنان بارسا موفق به باز کردن دروازه اوبلاک نشدند. نتیجه ۱-۰ اتلتیکو را به مرحله بعد می‌فرستاد ولی باز هم این تیم سیمئونه بود که در آخرین دقایق بازی روی یک ضد حمله صاحب ضربه پنالتی شد و گزیرمان گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند. در حالی که همه چیز رو به پایان بود، بارسا به یک گل نیاز داشت تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. آخرین حمله بارسایی‌ها بدجوری سر و صدای انریکه و بازیکنان این تیم را به همراه داشت؛ در حالی که به نظر و آن طور که از تصاویر تلویزیونی مشخص بود توپ درون محوطه جریمه اتلتیکو به دست گابی برخورد کرد، ریتزولی ایتالیایی ضربه پنالتی اعلام نکرد تا کاشته مسی از پشت محوطه جریمه به بیرون برود و بارسا از لیگ قهرمانان حذف شود.
بایرن مونیخ هم در دیگر دیدار این مرحله با نتیجه ۲-۲ در پرتغال مقابل بنفیکا متوقف شد. ولی با وجود برد ۱-۰در خانه به مرحله بعد رسید. رائول خیمنز و تالیسکا برای بنفیکا و آرتور ویدال و توماس مولر برای بایرن گلزنی کردند.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.