​۲۷۹ مقام دولتی و سیاستمدار با گروه‌های تروریستی در ایالت «پنجاب» ارتباط دارند

استاندار سابق ایالت پنجاب و عضو ارشد حزب «تحریک انصاف» پاکستان مدعی است که ۲۴۵ مقامات دولتی و ۳۴ سیاستمدار با گروه‌های تروریستی در این ایالت ارتباط دارند.

«چوهدری سرور» استاندار سابق ایالت پنجاب و عضو ارشد حزب تحریک انصاف به رهبری «عمران خان» مدعی شد که ۲۴۵ مقام دولتی و ۳۴ سیاستمدار با گروه‌های تروریستی در این ایالت ارتباط دارند.
وی افزود: این افراد باید مجازات شوند.
استاندار سابق ایالت پنجاب پاکستان اظهار داشت: نیروهای امنیتی پاکستان باید عملیات علیه تروریست‌ها را در سراسر کشور آغاز کنند.
سرور تاکید کرد: با در نظر گرفتن تهدیدات امنیتی در پاکستان، روابط مقامات دولتی و سیاستمداران با تروریست‌ها هرگز بخشیده نشود.
وی همچنین تاکید کرد که این مسئولیت دولت پاکستان است تا چنین جنایتکاران (مقامات دولتی و سیاستمداران) را پس از بازداشت به سختی مجازات کند.
استاندار سابق ایالت پنجاب نام‌ی از این مقامات و سیاسمتداران نبرد.
چوهدری سرور چندی پیش از سمت خود در ایالت پنجاب و عضویت در حزب «مسلم لیگ» شاخه «نواز شریف» کناره‌گیری کرد و به حزب تحریک انصاف به رهبری عمران خان پیوست.
«محمد عاصم سلیم باجوه» سخنگو و مدیر کل روابط عمومی داخلی ارتش پاکستان چندی پیش اعلام کرد که عملیات نظامی در ایالت پنجاب به دلیل فرار تروریست‌ها از مناطق مختلف این کشور به این ایالت است.
به گفته سلیم باجوه، عملیات نظامی علیه تروریست‌ها در ایالت پنجاب با همکاری ارتش، نیروی کماندو، پلیس و اداره مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داشت.
کارشناسان براین باورند که ارتش پاکستان عملیات نظامی علیه تروریست‌ها در ایالت پنجاب را باوجود مخالفت شدید دولت‌های فدرال و این ایالت آغاز کرده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.