​سردار دهقان: ثبات امنیت ملی نیاز به تقویت توان دفاعی دارد/چشم طمعی به سرزمین دیگران ندوخته‌ایم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: برای ثبات امنیت ملی خود همواره دنبال تقویت توان دفاعی هستیم و در این راستا اقدام می‌کنیم.

سردار حسین دهقان دقایقی پیش در منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران برای ثبات امنیت ملی خود همواره دنبال تقویت دفاعی بوده و در این راستا اقدام کرده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز شرایط منطقه خاص است، افزود: دولت و ملت ما با قدرت در تلاش هستند ناوگان دفاعی خود را توسعه دهند بنابراین ما با الهام‌گرفتن از شعار "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" باید به توسعه بپردازیم.
سردار دهقان با اشاره به این‌که امسال سال متفاوتی است و باید تلاش‌های گذشته را به نتیجه برسانیم، تصریح کرد: ما نگاه تهاجمی به کسی نداریم و چشم طمعی به سرزمین دیگران ندوخته‌ایم اما تجربه نشان می‌دهد کشورهای منطقه که نوکری قدرت‌های بزرگ را می‌کنند و سردمدار آن‌ها در منطقه، عربستان است، تلاش دارند علیه ما اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ما برای دست‌یایی به صلح در جهان تلاش می‌کنیم، خاطرنشان دارد: نیروهای مسلح خود را تقویت می‌کنیم تا هیچ کشوری جرأت نکند علیه ما اقدام کند که در این زمینه نیروی دریایی ما به‌عنوان یک نیروی راهبردی، مسئولیت سنگینی در این زمینه دارد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: نه تنها در آب‌های منطقه‌ای بلکه در سراسر آب‌های جهان قوی هستیم و نیروی دریای ارتش ایران بُرد وسیعی دارد و هر روز شاهد حضور قدرتمندانه ناوگان این نیرو در عرصه های آبی جهان هستیم و این اقتدار روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.