دبیر فدراسیون کشتی : علیرضا حیدری شاید بازگردد

دبیر فدراسیون کشتی با بیان این که علیرضا حیدری پیش از رقابتهای قهرمانی جهان از سمت نایب رییسی استعفا داده بود ، گفت: قرار است نشستی با حضور وی و مسئولان فدراسیون کشتی برای رفع مشکلات برگزار شود از این رو ممکن است وی دوباره بازگردد.

حمید بنی تمیم امروز (یکشنبه )گفت: به هر حال صدور حکم نایب رییسی حیدری طولانی شد اما این حکم روز گذشته از سوی وزیر ورزش صادر شد.
وی خاطرنشان کرد: نباید در این زمینه پیش داوری کنیم و قرار است وی با رسول خادم رییس فدارسیون نشستی داشته باشد و امیدوارم که مشکلات مرتفع شود و علیرضا حیدری به فدراسیون بازگردد.
علیرضا حیدری از دو سال گذشته و بعد از آن که رسول خادم به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شد به عنوان نایب رییس فدراسیون منصوب شد اما حکم وی از سوی وزارت ورزش و جوانان بنا به دلایل نامعلومی صادر نشد که این امر موجب بروز برخی اختلافات و حواشی شد.
اما محمود گودرزی روز گذشته حکم نایب رییسی علیرضا حیدری را صادر کرد ولی حیدری امروز در گفت و گو با برخی خبرگزاری ها اعلام کرد که دیگر به فدراسیون کشتی بازنمی گردد چرا که استعفا خود را پیش از رقابتهای قهرمانی سال 2015 جهان (شهریور ماه امسال ) به فدراسیون داده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.