​شکایت وکیل مصری برای بستن سفارت ایران در قاهره

دادگاه اداری مصر شکایت یک وکیل مصری برای بستن سفارت ایران در قاهره بر مبنای ادعاهای واهی را بررسی می‌کند.

یحیی دکروری رئیس شبعه یکم دادگاه اداری مصر روز چهارشنبه شکایت مطرح شده از طرف یک وکیل مصری برای اخراج کاردار و بستن سفارت ایران در قاهره را برای اعلام نظر حقوقی به کمیسیون حقوقی مربوطه ارجاع داد.
روزنامه رأی الیوم امروز پنجشنبه نوشت: یوسف المطعنی وکیل مصری در این شکایت با طرح اتهامات و ادعاهای واهی، خواهان اخراج سفیر و بستن سفارتخانه ایران را شده است.
المطعنی در دادخواست خود مدعی است که "ایران در امور همه کشورهای عربی مداخله می کند و از گروه های شبه نظامی تروریست و مزدور حمایت مالی، لجستیکی و اطلاعاتی می کند و درپی برهم زدن انسجام و وحدت ملی این کشورها است".
المطعنی در دادخواست خود همچنین ادعا کرد: "ایران از تشکیلات تروریستی حزب الله لبنان همچنان حمایت می کند و به حمایت خود نیز می بالد و از گروه های شبه نظامی عراق که فعالیت تروریستی می کنند، هم حمایت می کند و حمایت خود را از گروه حوثی یمن دریغ نکرده است".
این ادعاها در حالی مطرح می شود که با وجود مخالفت مردم مصر، سفارت رژیم اشغالگر صهیونیست در قاهره همچنان مشغول فعالیت است و روابط سیاسی-اقتصادی دولت مصر را رژیم صهیونیستی در حال افزایش است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.