زمان معرفی میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد

رئیس فدارسیون جهانی فوتبال زمان معرفی میزبان مهمترین تورنمنت فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۶ را اعلام کرد.

جیانی اینفانتینو، رئیس جدید فیفا در گفت‌و‌گو با شبکه فاکس اسپورت از زمان مشخص شده برای تعیین میزبان جام جهانی ۲۰۲۶ خبر داد و تأکید کرد به هیچ وجه امکان ندارد پروسه انتخاب کشور میزبان دچار فساد شود.
اینفانتینو گفت: در نظر داریم که فرآیند انتخاب میزبان و فرایند رایزنی را از هم اکنون آغاز کنیم و تصمیم نهایی احتمالاً سال ۲۰۲۰ اتخاذ خواهد شد که ۶ سال قبل از برگزاری رقابت‌ها خواهد بود. ما باید اطمینان حاصل کنیم که این پروسه مطلقاً نفوذناپذیر است و به همین دلیل در نظر داریم پروسه کاملاً شفاف برای تعیین تیم میزبان داشته باشیم که البته این کار کمی زمان‌بر خواهد بود و به مشورت نیاز دارد. به همین دلیل ما این پروسه را از هم اکنون آغاز می‌کنیم و فکر می‌کنم که سه چهار سال طول خواهد کشید تا تصمیم نهایی را بگیریم.
اینفانتینو در ادامه ارتکاب تخلفاتی مانند پول‌شویی و فرار از پرداخت مالیات که اخیراً به او نسبت داده شده است را تکذیب کرد و گفت: پیش از این هم کاملاً توضیح داده بودم که چنین موضوعی عملاً وجود و صحت ندارد. من کاملاً آسوده‌خاطر هستم، چون حقایق را می‌دانم. من می‌دانم که همه کارهایم را درست انجام داده‌ام. در ابتدا از اینکه چه گزارش‌هایی علیه من منتشر شده است، ناراحت بودم و فکر می‌کنم خدشه وارد کردن به اعتبار افراد به این شکل شرم‌آور است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.