نویدکیا عضو کمیته فنی سپاهان شد!

کاپیتان سپاهان به عضویت کمیته فنی این باشگاه اصفهانی درآمد.

 پس از اینکه محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان با کادر فنی و مدیریت فنی دچار مشکلاتی شد که حتی کار تا جایی بالا گرفت که وی تهدید به جدایی از این باشگاه کرد؛ کاپیتان زرد پوشان اصفهانی شب گذشته در جلسه‌ای نسبتا طولانی که تا دقایقی از بامداد امروز نیز ادامه داشت در جلسه‌ای با منوچهر نیک‌فر رئیس هیات مدیره سپاهان شرکت کرده و طرفین به بازگو کردن مشکلات و اتفاقات اخیر پرداختند.
نویدکیا از ابتدا با این رویکرد در جلسه شرکت کرده بود که خواهان اخراج یا جدایی از سپاهان است و دیگر نمی‌خواهد تحت هیچ شرایطی تا  پایان فصل جدید بازی کند. با این حال در اواسط جلسه طرفین به نقاط مشترک دست پیدا کرده و مقرر شد تا کاپیتان سپاهان تا پایان فصل جاری به کمیته فنی این تیم اضافه شده و تیمش را برای بهتر بسته شدن و جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده کمک کند.
به این ترتیب محرم تا پایان فصل در کمیته فنی سپاهان حاضر شده و به نظر می‌رسد که او دیگر در تمرینات و مسابقات سپاهان شرکت نکند.
منوچهر نیک‌فر رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان ضمن تایید این خبر در گفت و گو با فارس اعلام کرد: توافق کردیم تا نویدکیا به عنوان عضو کمیته فنی به باشگاه کمک کند.
این در حالی است که سپاهان امروز با استقلال اهواز در لیگ برتر مسابقه می‌دهد و نویدکیا حتی به هتل محل برگزاری اردوی تیمش هم نرفته تا شاگردان استیماچ را همراهی کند.
همچنین هیات مدیره سپاهان دو شب پیش به این نتیجه رسید که استیماچ تا پایان فصل تیم اصفهانی را همراهی کرده و از آغاز فصل شانزدهم یک مربی ایرانی هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.