کفاشیان:پرسپولیس و استقلال بازی نکنند محروم می شوند

رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل می‌گوید مدیران دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس حق اظهار نظر درباره تبلیغات محیطی ندارند.

علی کفاشیان درباره جلسه‌اش با جان کاسکو، مسئول کمیته‌ فو‌تبا‌ل ساحلی آسیا، اظها‌ر کرد: امروز آقای کاسکو به اینجا آمدند تا ما تقاضای خودمان را برای برگزاری میزبانی بازی‌های فو‌تبا‌ل ساحلی ارائه دهیم. از طرفی هم می‌خواهیم که آنها تجربیات خودشان را در اختیار ما قرار دهند. از آنها خواستیم که به ما کمک کنند تا در آینده میزبانی‌های خوبی داشته باشیم. ضمن این که آقای کاسکو گفتند اگر در ایران مسابقات جهانی برگزار شود، می‌توانیم قهرمان شویم، اما من به آقای کاسکو می گویم که ما در دور بعد بازی‌ها که در باهاما برگزار می‌شود شانس قهرمانی داریم.
رییس فدراسیون فو‌تبا‌ل در ادامه صحبت‌های خود، ا‌ضافه‌ کرد‌: آقای کاسکو و دوستانشان قول دادند که زمینه‌های اسپانسرینگ ویژه‌ را فراهم کنند تا بتوانیم در اینجا بدون مشکل میزبانی کنیم.
کفاشیان در ادامه در پاسخ به این پرسش که مدیران دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس اعلام کرده‌اند اگر هزینه تبلیغات محیطی پرداخت نشود فردا (جمعه) به زمین مسابقه نمی‌روند، در این باره توضیح داد: به این دو باشگاه ارتباطی ندارد که درباره تبلیغات محیطی اظهارنظر کنند. تبلیغات محیطی طبق قوانین لیگ آسیا و لیگ برتر خودمان به شانزده تیم لیگ برتر می‌رسد که این دو باشگاه هم جزو آن شانزده تیم هستند و هیچ حقی ندارند که درباره این مسائل صحبتی کنند. آنها بلد نیستند که درباره این مساله صحبت کنند و قطعا فردا بازی خواهند کرد. اگر هم بازی نکنند محروم می‌شوند و حقی ندارند درباره این مساله اعتراض کنند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.