​افشارزاده: حتما قهرمان می‌شویم/ با تاج صحبت‌کردیم؛ مشکل اسپانسر حل شد

مدیرعامل استقلال می‌گوید تیمش در شرایط خوبی برای دیدار با پرسپولیس قرار دارد.

بهرام افشارزاده در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره‌ داربی ۸۲ پایتخت اظهار کرد: در طول هفته جاری تمرینات‌مان را به طور مرتب برگزار کردیم و بازیکنان از روحیه ی خوبی برخوردار هستند. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم و هواداران از آن لذت ببرند، تمام توانمان را برای بازی فردا می‌گذاریم.
مدیرعامل استقلال درباره‌ی مشکلی که میان این باشگاه و سازمان لیگ به دلیل تأخیر اسپانسرها در پرداخت مطالباتشان به وجود آمده بود و اینکه گفته می‌شد شاید فردا در داربی ۸۲ به میدان نروند گفت: این طور نبوده است. با آقای تاج صحبت کردیم و مشکلات حل شد. ما همکاری ویژه ای با هم داریم و از مردم عزیز می‌خواهم فردا سر موعد برگزاری بازی به استادیوم بیایند.
او درباره‌ ممنوعیت بازیکنان استقلال از انجام مصاحبه برای جلوگیری از افزایش حساسیت‌ها گفت: بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. ما باید فضایی را آماده کنیم که داربی فضای خوبی داشته باشد و رسانه‌ها می‌توانند در هدایت این فضا نقش موثری را ایفا کنند. انشاءالله با همکاری همه‌ مسئولین این ۲۴ ساعت هم به خوبی سپری می‌شود. سرمربی تیم درباره‌ی مصاحبه‌ی بازیکنان تصمیم می‌گیرد و تا به حال هم هیچ مشکلی به وجود نیامده است.
افشارزاده درباره‌ اینکه آیا او هم به مانند مدیران سابق استقلال برای حریف کری می‌خواند گفت: اهل کری خواندن نیستم و تمام تمرکزم ایجاد بهترین شرایط برای دیدار تیمم با پرسپولیس است.
مدیرعامل استقلال درباره‌ احتمال حضور منصور پورحیدری روی نیمکت استقلال اظهار کرد: تا به حال که وضعیت او خوب بوده و ما از او خواهش کردیم که روی نیمکت ما بنشیند اما حضور او بستگی به شرایط خودش دارد.
افشارزاده درباره‌ تساوی‌های بیش از حد استقلال در نیم فصل دوم و دیدار با سپاهان اظهار کرد: ما بیست هفته صدرنشین لیگ برتر بودیم و قبول داریم در نیم فصل دوم تعداد تساوی‌هایمان افزایش یافته است. اما هیچ مشکلی نداریم و می‌توانیم دوباره به مسیر قبل بازگردیم. درباره دیدار با سپاهان هم باید بگویم از عملکرد استقلال راضی نبودم و حتی خود مظلومی هم تأکید کرد که استقلال بازی خوبی را به نمایش نگذاشته است.
او افزود: شاید به دلیل داربی بازیکنان محتاط‌تر عمل کردند در هر حال سعی می‌کنیم در هفته‌های باقی مانده امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از پیشکسوتان استقلال کسانی بوده اند که از پیروزی این تیم ناراحت شوند، گفت: من چنین باوری ندارم. همه پیشکسوتان، استقلال را دوست دارند و برای ما هم محترمند.
مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در پاسخ به سوالی درباره‌ی شانس قهرمانی در لیگ برتر گفت: ما حتماً قهرمان می‌شویم.
افشارزاده در پایان در پاسخ به درخواست خبرنگاران از او برای مصاحبه کردن بازیکنان با خنده گفت: باید با مظلومی و بابایی هماهنگ کنم! شما اصحاب رسانه آن‌قدر درباره‌ی مسائل مختلف مثل بازی با سپاهان و کری خواندن با پرسپولیسی ‌ها می‌پرسید که حاشیه درست می‌شود!

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.