قلعه‌نویی: رفتارهای کفاشیان و تاج با مربیان ایرانی تأسف‌آور است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز دلیل تساوی تیمش در بازی امروز را خستگی بازیکنان عنوان کرد.

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: بازیکنان ما خسته بودند و در نیمه اول با خوش شانسی به گل رسیدیم. در نیمه دوم اگر از ضدحملاتمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. خستگی روی بازی ما تأثیر داشت و اگر حرف هم بزنیم زود ما را به کمیته اخلاقی احضار می‌کنند.
وی افزود: رفتارهایی که آقای کفاشیان و تاج با مربیان ایرانی و لیگ ایران می‌کنند واقعا تأسف آور است. به خاطر هند و گوام یک ماه لیگ را تعطیل می کنند ولی بلایی سر ما می آورند که نمی دانم چه بگویم.
قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: استراحت تیم ما یک روز کمتر از تیم صبا بود و خستگی بازی در جو سنگین اصفهان کاملاً در بازی امروز مشهود بود.
وی درباره تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز گفت: طرفداران تراکتور تیم را خوب تشویق کردند و از همه آنها ممنونم ولی بعضی از حرکات تیم حریف باعث تحریک آنها شد که ای کاش طرفداران این انرژی را برای تشویق تیم می گذاشتند.
سرمربی تراکتور بیان کرد: همه بازیکنان تلاش می‌کنند و دوندگی خوبی دارند. در نیمه دوم به جز یک توپ، صبا موقعیت آنچنانی نداشت و روی بازی مستقیم توانست به گل برسد.
قلعه نویی تأکید کرد: ما باید از امروز به تیم الهلال فکر کنیم ولی نگاه مسئولان به ما خوب نبوده و نماینده ایران در آسیا این روزها با افت مواجه شده است. آقایان عملاً هیچ اهمیتی به ایرانی ها نمی دهند و رفتار آنها در قضیه آقای خاکپور کاملاً گویای این مسئله است.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.