مگر دولت آینده با ما فرق دارد؟

محمود واعظی گفت: ما اعتقاد داریم این دولت، خادم و خدمتگزار مردم است و به همین دلیل تا روز آخر، یعنی تا 12 مرداد که سر کار است، مسئولیت دارد تا برای مردم کار کند.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در گفت‌وگو با روزنامه دولتی ایران گفت: ما اعتقاد داریم این دولت، خادم و خدمتگزار مردم است و به همین دلیل تا روز آخر، یعنی تا 12 مرداد که سر کار است، مسئولیت دارد تا برای مردم کار کند. درست است؛ هر نتیجه‌ای که مذاکرات امروز بدهد و هر توافقی که حاصل شود، هیچ منفعتی برای این دولت نخواهد داشت، بلکه منافع آن برای دولت آینده است.

وی افزود: ما اینطور فکر می‌کنیم که «مگر دولت آینده با دولت ما فرق دارد؟» یا به عبارت بهتر، «مگر قرار است ما برای یک ملت دیگر کار کنیم و دولت آینده هم برای یک ملت دیگر کار کند؟» هم افتخار دولت ما و هم افتخار دولت آینده، و اساساً هرکسی که می‌خواهد در دولت بعدی باشد، این است که خدمتگزار این مردم باشد.

واعظی ادامه داد: اگر بتوانیم گره‌ای از کار این مردم باز کنیم، خواه امروز در دولت باشد و خواه روز دیگر در بیرون از دولت، صریح اعلام می‌کنیم که حاضریم این کار را انجام دهیم؛ یعنی تحریم‌ها را برداریم، موافقتنامه را امضا کنیم، فحشش را هم بخوریم و همان‌طور که 8 سال گذشته انتقادها را تحمل کردیم، در این دو ماه هم انتقادها را تحمل می‌کنیم.

وی تأکید کرد: مسأله ما این است که یک؛ مشکلات مردم برطرف شود و دغدغه دوم ما این است که دولت آینده بتواند در یک جاده صاف و سرراست کار خود را آغاز کند، به این صورت که همه پول‌های بلوکه شده ملت ایران آزاد شده باشد، همه تحریم‌ها برداشته شده باشد تا بتواند با فراغ بال بیشتر، با دستان بازتر و با خیال آسوده‌تری به مردم خدمت کند. ما دنبال این هستیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.