باشگاه ملوان: فیلم حرکت زشت عمران زاده قابل انتشار نیست

باشگاه ملوان اعلام کرد: حرکت حنیف عمران زاده بازیکن استقلال برای تحریک هواداران بسیار زشت و غیرقابل انتشار است و به همین دلیل این فیلم را در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دادیم.

به گزارش از باشگاه ملوان بندرانزلی، با توجه به اظهارات بازیکن استقلال در رسانه ها و همچنین ادامه بیانیه روابط عمومی باشگاه استقلال، یادآوری می شود که فیلم تحریک هواداران و حرکت زشت حنیف عمران زاده موجود است، اما با توجه به اینکه در یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم، نمی توانیم این حرکات زشت را منتشر کنیم. 
روز گذشته این تصاویر را که باعث تحریک هواداران ملوان شد در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دادیم و امیدواریم که باشگاه استقلال به جای فرار رو به جلو و حمایت چشم بسته از بازیکن بی اخلاقش، با واقعیات کنار بیاید. 
باشگاه ملوان بندرانزلی هیچوقت حامی بی اخلاقی و توهین نبوده و نیست و این را سوابق 50 ساله این باشگاه در فوتبال ایران ثابت کرده است.
باشگاه ملوان برای مجموعه فرهنگی ورزشی استقلال تهران احترام ویژه قائل است و هیچگونه تمایلی برای پاسخگویی نداشت، اما برای تنویر افکار عمومی ملزم به انتشار این بیانیه شدیم و دیگر هیچ پاسخی برای این موضوع نخواهیم داد و منتظر رسیدگی کمیته انضباطی در این مورد هستیم.
تیم های فوتبال ملوان انزلی و استقلال تهران روز جمعه 11 دیماه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در انزلی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.