خوشگذرانی رهبر کره شمالی در کشتی لاکچری

تصاویر ماهواره‌ای از کشتی تفریحی لوکس ۲۶۰ فوتی کیم جونگ-اون که به سمت محل سکونت اختصاصی وی حرکت می‌کند، حاکی از ان است که وی یا همکارانش سرگرم جشن و مهمانی آن هم در بحبوحه قحطی و کرونا در کشور هستند.

وضعیت کرونا در کره شمالی اگرچه مشخص نیست و این کشور از دادن آمارهای دقیق درباره این ویروس و تعداد مبتلایان امتناع می‌کند و می‌گویند اصلا کسی به این ویروس مبتلا نشده، اما تدابیر شدید و محدودیت‌های وضع شده باعث کمبود مواد غذایی شده است.

تصاویر ماهواره‌ای جدید نشان می‌دهد که جنب و جوش‌هایی در قایق تفریحی و لوکس کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی دیده می‌شود و این احتمال وجود دارد که وی در حال جشن و خوشگذرانی است.

در این تصاویر مشخص شد که این قایق ۲۶ فوتی لوکس در حال رفتن به سمت مامن خصوصی کیم جونگ اون است.

این تصاویر که از سوی کمپانی Planet Labs گرفته شده این قایق تفریحی را در کنار یک قایق دیگر ۲۰۰ فوتی به تاریخ ۱۲ ژوئیه سال جاری میلادی نشان می‌دهد که در ساحل اختصاصی کاخ کیم جونگ اون در «وونسان» هستند.

این تصاویر در خبرنامه کره جنوبی NK News منتشر شده است. همچنین در این خبر آمده که دمای هوا به قدری خوب است که می‌شود شنا کرد.

این خبرنامه همچنین می‌نویسد، این قایق بقدری بزرگ است که یک پارک معلق شگفت انگیز، یک استخر بزرگ و چند سالن دارد.

هنوز مشخص نیست که چه کسی از این قایق‌های لوکس استفاده می‌کند چون در گذشته این قایق‌ها به دوستان و خانواده قرض داده می‌شد.

انتشار این تصاویر با روزهایی تلاقی زمانی دارد که کیم جونگ اون هیچ حضوری در انظار عمومی نداشته است.

در آوریل سال گذشته میلادی و در زمانی که رهبر کره شمالی برای مدتی تقریبا طولانی از انظار عمومی پنهان بود، قایق تقریحی ۲۰۰ فوتی‌اش در همین مناطق ردگیری شده بودند.

کمتر از یک ماه گذشته بود که کیم جونگ اون در بیانیه‌ای بی سابقه گفت که اوضاع تامین مواد غذایی کشور به دلیل توفان‌های سال گذشته میلادی به شدت وخیم است. قیمت مواد غذایی در این کشور سر به فلک کشیده و باعث شده تا یکی از مقام‌های سازمان ملل پیشنهاد لغو تحریم‌ها را با هدف اجتناب از قحطی گسترده در کره شمالی مطرح کند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.