جدال طارمی با مورینیو و قهرمان فرانسه

مهدی طارمی که در دیدار روز گذشته پورتو مقابل موریرنزه موفق به گلزنی شد، طی روزهای آتی به مصاف لیل و رم فرانسه خواهد رفت.

تیم فوتبال پورتو که اردوی آماده سازی خود برای فصل جدید را آغاز کرده است، روز گذشته در اولیوال و پشت درب های بسته به مصاف تیم موریرنزه رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یافت.

در این مسابقه، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه ۱۶ موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف کند. امبمبا، تونی مارتینز و فرناندو آندراده دیگر گل های پورتو را در این بازی به ثمر رساندند.
کاروان اژدها پس از پایان این بازی، راهی آلگاروه شد تا در دو دیدار دوستانه به مصاف قهرمان فرانسه و رم ایتالیا برود. طبق برنامه در نظر گرفته شده، پورتو روز یکشنبه سوم مرداد به مصاف لیل خواهد رفت و آبی و سفیدهای بندرنشین، در روز چهارشنبه ششم مرداد به مصاف رم خواهند رفت.

ژوزه مورینیو که در این فصل هدایت رم را برعهده گرفته است، در اردوی آماده سازی تیم خود با پورتو و مهدی طارمی روبرو خواهد شد. مصاف مهاجم ایرانی اژدها با جالوروسی جالب توجه خواهد بود. ضمن اینکه پورتو در تاریخ شنبه ۹ مرداد و پس از بازگشت به پورتو، در استادیوم خانگی خود به مصاف لیون فرانسه خواهد رفت.

مهدی طارمی که در فصل گذشته بهترین گلزن پورتو بود و با درخشش خیره کننده ای که در این تیم داشت نگاه ها را به سمت خود جذب کرد، در فصل جدید نیز امید اول گلزنی سرجیو کونسیسائو محسوب می شود و این مهاجم ایرانی کار گلزنی را از بازی های دوستانه آغاز کرده و روز گذشته علاوه بر گلی که وارد دروازه موریرنزه کرد، روی گل تونی مارتینز نقش اصلی را ایفا کرد و با حرکتی پا به توپ و دیدنی از سمت چپ، زمینه ساز گل سوم تیمش بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.