داور بازی پیکان – پرسپولیس مشخص شد

ترتیب داوران برای بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر مشخص شده است.

در فاصله یک روز باقی مانده تا برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال، معرفی داوران و تیم‌های داوری یکی از مهم‌ترین سوژه‌های مدنظر تیم‌ها و همینطور هواداران آنهاست.

یکی از اتقاقات قابل توجه داوری در هفته‌های اخیر حضور علیرضا فغانی پس از سه سال در لیگ ایران بوده که پس از قضاوت بازی دربی جام حذفی، برای مسابقه تیم‌های نساجی و ذوب آهن هم حضور داشت. با این وجود اما فغانی به دلیل اینکه روز شنبه باید به استرالیا سفر کند در هفته پایان استراحت خواهد کرد و قضاوتی ندارد.

دو بازی قابل توجه هفته پایانی بین تیم‌های پیکان- پرسپولیس و استقلال-سپاهان برگزار می‌شود که انتخاب داوران در این دو بازی حساسیت زیادی دارد. از این رو طبق اخبار به دست آمده خبرنگار ما، پیام حیدری در دیدار استقلال و سپاهان به میزبانی ورزشگاه آزادی سوت می‌زند و داوری بازی پرسپولیس هم به موعود بنیادی فر رسیده است.

همچنین درحالیکه هنوز فدراسیون فوتبال اسامی داوران را معرفی نکرده، متوجه شده‌ایم که وحید کاظمی برای بازی آلومینیوم اراک قضاوت می‌کند؛ اشکان خورشیدی به مشهد می‌رود تا برای بازی با پدیده حضور داشته باشد، بازی ذوب آهن به امیر عرب براقی رسیده و همچنین مهدی سید علی هم قضاوتی نخواهد داشت.

مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۱۵ فردا به صورت همزمان برگزار می‌شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.