برنامه جالب کنعانی‌زادگان برای آخرین بازی و وداع با پرسپولیس

محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار مقابل تراکتور خیلی سعی کرد برای پرسپولیس گل بزند تا گل قهرمانی را به نامش ثبت کند، با این حال او مقابل پیکان هم فرصت دارد دروازه را باز کند و وداعی شیرین داشته باشد.

یکی از موارد جالب بازی پرسپولیس و تراکتور تبریز تلاش محمدحسین کنعانی‌زادگان برای باز کردن دروازه تیم حریف بود. مدافع ملی پوش پرسپولیس در این دیدار بار‌ها خط دفاع را رها کرده و جلو رفت تا در ضربات ایستگاهی بتواند گلزنی کند.

او به این هم بسنده نکرد و در دو، سه نوبت از پشت محوطه جریمه تراکتور اقدام به شوتزنی و زدن ضربه فنی کرد که در یک مورد با بدشانسی ضربه‌اش تبدیل به گل نشد. کنعانی‌زادگان در یک نوبت هم پس از چانه‌زنی با احمد نوراللهی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد، اما ضربه محکم خودش را به پای مدافع تیم تراکتور کوبید و همه این موارد نشان دهنده عطش عجیب این بازیکن برای گلزنی بود.

این در حالی‌ست که معمولا مدافعان میانی در بازی‌های حساس آخرفصل به دنبال مشارکت در امور دفاعی و جلوگیری از باز شدن دروازه خودی هستند، اما چرا محمدحسین کنعانی‌زادگان این همه برای باز کرده دروازه تراکتور شتاب داشت؟

تا جایی که می‌دانیم و در تصاویر پیش از بازی دیدیم او هیچ مشکلی با فیروز کریمی ندارد که بخواهد به خاطر کُری‌خوانی به تیم تراکتور گل بزند. پس ماجرا چه بود؟ لابد می‌دانید محمدحسین کنعانی‌زادگان که علاقه‌ای به صحبت درباره آینده‌اش در پرسپولیس ندارد، فصل آینده در لیگ ستارگان قطر توپ خواهد زد.

قرارداد قطعی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با الاهلی در حالی شکل اجرایی به خود گرفت که او حدود سه ماه پیش پیش‌نویس آن را امضا کرده بود و در نهایت هم قرارداد نهایی را امضا کرد. گفته می‌شود کنعانی‌زادگان با مبلغی نزدیک به یک میلیون و صد و پنجاه هزار دلار به الاهلی قطر پیوست تا دیگر منتظر پایان فصل و نشستن پای میز مذاکره با پرسپولیس هم نماند و مستقیم پس از پایان لیگ برتر به قطر برود.

حالا او خیلی دوست دارد خداحافظی شیکی با پرسپولیس داشته و با زدن گل قهرمانی از این تیم برود. تلاش او در دیدار با تراکتور برای گلزنی نیز ناشی از این تفکر داشت چرا که کنعانی‌زادگان تصور می‌کرد ممکن است سپاهان در اصفهان موفق به شکست دادن ذوب آهن نشود. در این صورت پیروزی پرسپولیس در تهران برابر تیم تبریزی می‌توانست تضمین کننده پنجمین قهرمانی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر باشد و کنعانی‌زادگان هم دلش می‌خواست با زدن گل این قهرمانی از تیم خودش جدا شده و به لیگ ستارگان قطر برود.

البته گل نزدن مقابل تراکتور پایان کار این مدافع سرخ‌پوش نبود و او هفته پایانی لیگ برتر را هم فرصت دارد تا با گلزنی مقابل پیکان به هدفش دست پیدا کند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.