یکشنبه فیکس بودم ولی بارسا محترمانه اخراجم کرد!

مدافع برزیلی باور نمی کند که تنها یک ماه پس از پیوستن به بارسلونا از این تیم جدا شده است.

بارسلونا در آخرین روز انتقالات تابستانی، امرسون رویال خرید جدید خود را با ۳۰ میلیون یورو به تاتنهام واگذار کرد. امرسون پس از دو سال بازی برای بتیس، یک ماه قبل به بارسلونا پیوسته بود و حتی برابر ختافه به میدان هم رفت ولی در میان شگفتی او را به تاتنهام فروختند.

امرسون در مصاحبه با نشریه مارکا و در مورد جدایی اش از بارسا گفت:« وقتی به بارسلونا پیوستم، اطمینان داشتم که ماندنی هستم و قصد فروشم را ندارند ولی چند روز قبل به من پیغام دادند که ۱۰۰ درصد باید جدا شوم. الان معتقدم که از ابتدا نیز هدف شان جذب من و سپس فروشم برای رسیدن به سود مالی بود.
سخت تمرین می کردم و تمرکزم فقط روی بارسا و پست بازی ام در این تیم بود. یکشنبه برابر ختافه در ترکیب ثابت بازی کردم، فردایش بیدار شدم و با خیالی آسوده راهی تمرین شدم اما متوجه شدم دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست و به یکباره اتفاقات عجیبی رخ داد. متوجه شدم تاتنهام در مذاکره با بارسلوناست و تقریبا به توافق هم رسیده اند. اصلا نمی فهمیدم چه در حال رخ دادن است. عصر همان روز به من زنگ زدند که به باشگاه بروم. آنجا بود که شنیدم قصد دارند مرا به تاتنهام واگذار کنند.»
امرسون ادامه داد:« مقابل مدیران نشستم و شروع به توضیح دادن کردند که وضعیت مالی باشگاه خوب نیست و در شرایط دشواری هستند. به من گفتند که تنها به این دلیل قصد فروشم را دارند. من تکرار کردم که می خواهم بمانم چون برای بازی در بارسا هیجان زیادی داشتم. مطمئن بودم که در بهترین فرم خودم، می توانستم فیکس بارسا شوم ولی در نهایت تسلیم شدم. اصرار داشتند که حتما باید جدا شوم و در واقع محترمانه اخراجم کردند.»
دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.