بارسا به دنبال وینگر منچسترسیتی

به نظر می‎‌رسد که مسئولان بارسلونا برای جذب وینگر ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، رحیم استرلینگ، اقدام خواهند کرد.

بارسلونا با از دست دادن لیونل مسی و مصدومیت بازیکنانی مثل آگوئرو، دمبله و برایتویت در فاز هجومی خود به شدت دچار مشکل شده است و به همین دلیل به دنبال یک بازیکن بزرگ برای رفع این نقطه ضعف خود است.

به نظر می‌رسد که مسئولان بارسلونا برای جذب وینگر ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، رحیم استرلینگ، اقدام خواهند کرد.

روزنامه‌ اسپورت چاپ کاتالونیا و منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا در گزارشی از این نوشته که آبی اناری پوشان در تابستان روی خرید های قرضی کار می‌کنند، اما در نقل‌وانتقالات زمستانی قصد دارند برای خرید رحیم استرلینگ اقدام کنند.

بر اساس ادعای اسپورت، متئو آلِمانی مدیر ورزشی بارسلونا می خواهد استرلینگ را از منچسترسیتی به بارسا بیاورد. این بازیکن انگلیسی جایگاه خودش را در ترکیب سیتی با آمدن جک گریلیش از دست داده و خواهان جدایی از جمع سیتیزن‌ها است.

به نقل از خبرورزشی، تابستان گذشته هم بارسا برای این بازیکن تلاش کرد حتی آلِمانی به انگلیس سفر کرد ولی در نهایت این انتقال صورت نگرفت. بارسا در زمستان برای این بازیکن پیشنهاد انتقال قرضی و بند خرید اختیاری به منچسترسیتی خواهد داد. استرلینگ که اصلا تمایل ندارد جایگاه خود را در تیم ملی انگلیس از دست بدهد به دنبال رفتن به تیمی که است که بتواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد و بازی کند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.