برخی از بازیکنان در حد استقلال نیستند!/ آنقدر الهلال را بزرگ کردند که تیم دچار استرس شد

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایطی که در این باشگاه به وجود آمده است، گفت: امیدوارم از این به بعد آدم‌های کوچک درباره استقلالِ بزرگ صحبت نکنند.

محمد نوازی در خصوص شرایطی که این روزها استقلال سپری می‌کند، گفت: آبی‌ها از لیگ قهرمانان حذف شدند و نتوانستند به مرحله بعد صعود کنند. متأسفانه آنقدر در فضای مجازی الهلال را بزرگ کردند که این موضوع باعث شد تا بازیکنان ما برای این دیدار دچار استرس شوند.

وی ادامه داد: ما نسبت به داشته‌هایمان عملکرد خوبی داشتیم، تغییرات زیادی در استقلال صورت گرفت، چند بازیکن کلیدی این تیم را ترک کردند و بازیکنان جوانی آمدند که نه تجربه زیادی داشتند و نه با دیگر بازیکنان هماهنگ بودند البته چند بازیکن باتجربه بودند که فرهاد مجیدی از ابتدا از آنها استفاده نکرد ولی در مجموع استقلال عملکرد خوبی داشت. متأسفانه در روزی که آنها هر چه زدند، به درِ بسته خورد، گُلر الهلال یکی از بازیکنان آن دیدار شناخته شد.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال افزود: استفاده از جوانان خوب است زیرا آنها آینده فوتبال ایران را شکل می‌دهند اما باید در این بازی حساس از بازیکنان باتجربه‌تری استفاده می‌کرد؛ بازیکنانی که میدان‌دیده بودند، استرس نداشتند و می‌توانستند تأثیر بیشتری در این دیدار از خود نشان دهند اما هر چه بود لیگ قهرمانان برای استقلال به پایان رسید و حالا باید این تیم خود را آماده شروع فصل جدید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فصل آینده کند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال بیان کرد: برخی بازیکنان در حد و اندازه‌های استقلال نیستند. بازیکنی که دو میلیارد هم ارزش ندارد، قراردادهای هشت میلیاردی می‌بندد. شاید اگر بتوانیم بازیکنانی جذب کنیم که از لحاظ کیفیت ارزش بالایی داشته باشند، به طور حتم می‌توانیم موفق باشیم اما در مجموع باید نظارتی بر عقد قراردادها باشد تا بازیکنان بی‌کیفیتی که اصلاً در اندازه‌های استقلال نیستند، وارد این تیم نشوند.

نوازی تأکید کرد: در زمان نقل و انتقالات این فرهاد مجیدی بود که دست به کار شد و بازیکنان را جذب کرد؛ درحالی‌که مسئولان نقل و انتقالات باید این کار را انجام می‌دادند اما آنقدر استقلال بی‌در و پیکر شده که فرهاد مجیدی مجبور است خودش شخصاً پیگیر مسائل باشد. بعضی آقایان هم افتخارشان این بود که پیراهن جدید را در دست گرفته و با بازیکن جدید عکس بگیرند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال ضمن ابراز نگرانی برای آینده استقلال گفت: وضعیت روز به روز بدتر خواهد شد. باید امیدوار باشیم که تغییرات اساسی در استقلال صورت بگیرد و اگر این اتفاق رخ ندهد، فصل آینده هم این هواداران هستند که بیشتر از هر کسی متضرر خواهند شد زیرا تنها دلخوشی آنها موفقیت تیم محبوبشان است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.