قیمت ارزهای دیجیتال امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور/ بیت‌کوین در کانال ۴۲ هزار دلار

قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

یک شبکه داده ارز‌های رمزنگاری شده که توسط برخی از بزرگ ترین تجارت کنندگان وال استریت اداره می‌شود، روز دوشنبه تقریباً ۹۰ درصد در بیت کوین سقوط کرد، نقصی که در سایر سیستم عامل‌ها ظاهر نشد.

این پلتفرم که Pyth نامیده می‌شود، توسط طرفداران آن به عنوان یک منبع صنعتی برای قیمت گذاری اطلاعات مربوط به دارایی‌ها مانند سهام و ارز‌های رمزنگاری شده اعلام شده است. مشارکت کنندگان آن شامل غول‌های مالی مانند Jump Trading Group، DRW و FTX هستند.

گفتنی است، بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۸۸.۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۱.۱۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۳۶.۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۵۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۸.۶۹ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۵۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما  می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۳۱ شهریور را در ادامه این خبر ببینید

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۴۲,۰۷۶ ۱,۱۸۰,۴۹۱,۴۴۲
اتریوم ۲۸۷۶ ۸۰,۴۵۵,۸۲۸
تتر ۱ ۲۸,۱۵۰
کاردانو ۲.۰۷ ۵۷,۸۴۱
بایننس کوین ۳۵۴ ۹,۹۲۴,۳۶۲
سولانا ۱۲۹ ۳,۹۲۳,۹۶۶
ریپل
۰.۹۲
۲۶,۰۴۰
یو اس دی کوین ۱ ۲۸,۱۴۸
دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.