کیهان بازهم به روحانی حمله کرد: حضور در مجمع تشخیص آرزواندیشی است!

کیهان در خبرهای ویژه خود اخبار برخی از رسانه‌های نزدیک به رئیس‌جمهور سابق در زمینه احتمال عضویت او در مجمع تشخیص مصلحت نظام را رد کرد.

کیهان نوشت: رسانه‌های وابسته به طیف مدعی اعتدال و اصلاحات در پی استعفای آیت‌الله آملی از عضویت در شورای نگهبان، مدعی شده بودند او از ریاست «مجمع تشخیص مصلحت نظام» استعفا داده و می‌خواهد به نجف برود. اما صدور حکم دبیری مجمع برای آقای ذوالقدر از سوی آقای آملی، این طیف مذکور را سنگ روی یخ کرد.

طیف مذکور در عین حال، با نوعی آرزواندیشی خام چنین القا می‌کردند که روحانی به عضویت مجمع درمی‌آید و حتی بر جایگاه ریاست مجمع می‌نشیند، که آن هم تعبیر نشد. در واقع به نظر می‌رسد این طیف در ذهن خود، با همین آرزواندیشی خام، خیال می‌کردند که روحانی پس از آباد کردن دولت، باید به مجمع رفته و به جای آقای آملی لاریجانی رئیس مجمع شود.

در کنار مرور این آرزواندیشی‌های مدعیان اعتدال و اصلاحات، یک واقعیت تلخ لازم به یادآوری است و آن اینکه آقای روحانی با نوعی برخورد از موضع بالا، چند سال بود که حاضر نبود در جلسات «مجمع» شرکت کند و در واقع به این نهاد مهم، بی‌اعتنایی و دهن‌کجی می‌کرد. بنابراین باید از خبرآنلاین پرسید آیا رئیس دولت متبوع آنها، دنبال رونق گرفتن کار مجمع بود یا فترت و رکود و تعطیلی آن؟!

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.