نامه رهبر معظم انقلاب ریشه های تروریسم را افشا کرد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نامه دوم رهبر معظم انقلاب به عموم جوانان غربی را افشا کننده ریشه های اصلی تروریسم توصیف کرد و گفت: بی تردید رژیم صهیونیستی ریشه اصلی خشونت و خشونت گرایی است.

ماموستا عبدالرحمن خدایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان این که نامه رهبر معظم انقلاب بازتاب گسترده ای در بین رسانه های مختلف جهان داشته است، افزود: امید می رود این نامه، مایه ترقی و عزتمندی بیشتر برای اسلام و مسلمانان جهان باشد.

وی درباره ابعاد مختلف نامه رهبر معظم انقلاب به عموم جوانان غربی گفت: معظم له در نامه دوم به ابعاد مختلفی از جمله خشونت گرایی اشاره و جبهه گیری روشنی در قبال این مساله و دیگر مسائل و رخدادهای جاری در منطقه و جهان داشته اند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: به دنبال نامه اول رهبر معظم انقلاب شاهد هستیم که اسلام ستیزی و اسلام هراسی نسبت به گذشته در بین غربی ها از جمله جوانان غربی کمتر شده و روز به روز آثار آن بیشتر می شود.

خدایی اضافه کرد: نامه دوم نیز که بموقع و بجا از سوی رهبر معظم انقلاب نگاشته و برای جوانان غربی ارسال شد نفوذ خود را در بین مخاطبان خواهد گذاشت و آینده روشنی برای جهان اسلام پیش روست.

وی با بیان این که با کلام رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمنان در اسلام هراسی خنثی شده و چنین اقدام هایی اثرات خود را از دست داده است، تصریح کرد: نامه رهبر معظم انقلاب تاثیرات بسیار مثبت خود را داشته و این اثرات بیش از پیش نیز خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: مساله صهیونیسم و جنایت هایی که این رژیم غاصب در منطقه مرتکب شده امروزه برای تمام ملت های جهان ملموس بوده و این جنایت ها بی تردید یکی از ریشه های اصلی خشونت و خشونت گرایی در منطقه و حتی جهان است.

نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی به عموم جوانان غربی در هشتم آذرماه سال جاری و در پی بروز حادثه تروریستی پاریس منتشر شد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.