دستور پرداخت پاداش بازنشستگان سال 99 در برخی استان‌ها صادر نشده است/ پاسخ خزانه داری به برخی بازنشسته ها

بازنشستگان استان‌هایی که هنوز پول خود را دریافت نکرده‌اند، می‌گویند که خزانه‌داری به آن‌ها اعلام کرده است آمادگی پرداخت طلب آن‌ها را دارد.

بازنشستگان سال ۹۹ دستگاه‌‌های اجرایی برخی از استان‌ها، هنوز پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند. به دستور سازمان برنامه و بودجه، در روزهای اخیر پاداش بازنشستگان برخی استان‌ها، پرداخت شده است.

در حال حاضر خزانه‌داری صرفا پاداش بازنشستگان سال ۹۹ را پرداخت کرده است و نوبت بازنشستگان سال ۱۴۰۰ فرا نرسیده است.

 

خزانه‌داری اعلام کرده که آمادگی پرداخت طلب را دارد

 

بازنشستگان استان‌هایی که هنوز پول خود را دریافت نکرده‌اند، می‌گویند که خزانه‌داری به آن‌ها اعلام کرده است آمادگی پرداخت طلب آن‌ها را دارد.

با این حال، به گفته‌ی این بازنشستگان خزانه‌داری به آن‌ها پاسخ داده که دستور پرداخت پاداش‌ها هنوز صادر نشده است.

خراسان رضوی ازجمله استان‌هایی است که هنوز پاداش پایان خدمت، برخی یا تمامی بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی آن پرداخت نشده است.

به تازگی اخباری از آغاز واریز پاداش‌ها منتشر شده اما هنوز مشخص نیست به چه دلایلی با وجود گذشت بیش از نیمی از سال ۱۴۰۰، پاداش بازنشستگان سال ۹۹ پرداخت نشده است.

«محمدباقر نوبخت» رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه در دولت دوازدهم، در ماه‌های منتهی به پایان کار دولت دوازدهم در سال ۱۴۰۰، بارها وعده داده بود که دولت پاداش‌های مربوط به سال ۹۹ را پرداخت می‌کند.

با این حال، تمامی امور به دولت سیزدهم منتقل شد و «مسعود میرکاظمی» رئیس سازمان برنامه و بودجه هم در اوایل حضور خود، از پرداخت پاداش‌ها جلوگیری کرده بود تا مدیریت مخارج دولت را به دست گیرد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.