آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های شمالی جمعه ۱۲ آذر

براساس آخرین تصاویر دریافت شده از محورهای مواصلاتی در جاده‌های شمالی کشور ترافیک سنگینی گزارش شده و این ترافیک در وضعیتی رخ داده که بارش برف و باران نیز در همین محورها اتفاق افتاده است.

براساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگینی در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال و در حد فاصل بیلقان تا سرودار و مسیر شمال به جنوب حد فاصل مرزن‌آباد تا مجلار و کندوان تا نسا وجود دارد.

همچنین در محور هراز مسیر شمال به جنوب (محدوده‌های تونل شماره ۱، حد فاصل رینه تا پلور و پیست آبعلی تا مبارک‌آباد) و در محور آزادراه پردیس-تهران در محدوده تونل شماره ۳ تا تونل شماره ۱ ترافیک سنگینی گزارش شده است.

تنها محور شمالی که ترافیکی در آن اتفاق نیفتاده محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت است که براساس آخرین وضعیت گزارش شده از راه‌های کشور همچنان تردد روانی در آن برقرار است.

براساس آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور در دیگر محورهای مواصلاتی کشور از جمله آزادراه کرج-قزوین حد فاصل استاندارد تا مهرویلا، آزادراه قزوین-کرج حد فاصل محمدشهر تا پل فردیس و محور تهران-فشم در محدوده‌های گردنه قوچک و رودک تا حاجی‌آباد ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود.

براساس گزارش هواشناسی جاده‌ای در محورهای استان‌های سمنان، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و برخی محورهای استان مازندران بارش برف و باران گزارش شده است که سبب شد تا شب گذشته محور چالوس مسدود شود که البته از ساعت ۸ و نیم صبح امروز این محور بازگشایی شد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.