چهار استقلالی که احتمالا در دربی غایب خواهند بود

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از مصاف با پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که فرهاد مجیدی چند بازیکن این تیم را در فهرست بازی با پرسپولیس قرار نداد.

وریا غفوری که در تمرینات تیم استقلال بعد از دیدار با نفت آبادان شرکت نکرده بود امروز در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد اما در برنامه های گروهی تیمش شرکت نکرد. غفوری که از ناحیه دوقلوی پا دچار مصدومیت است امروز در برنامه تیمش حضور نداشت تا مجیدی نتواند برای دربی روی این بازیکن حساب کند. با این شرایط غفوری به بازی با پرسپولیس نخواهد رسید.

همچنین آرش رضاوند که از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی جزئی است در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشت ولی به نظر می رسد این بازیکن هم در بازی فردا در ترکیب تیمش حضور نخواهد داشت.

بابک مرادی که به دلیل مسائل انضباطی در تمرینات روزهای اخیر آبی پوشان حضور نداشت همچنان در تمرینات تیمش غایب است. رشید مظاهری مثل بازی‌های گذشته از فهرست تیمش برای بازی های گذشته خط خورده است.

تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین امروز راهی اردوی پیش از بازی با پرسپولیس می‌شود. آبی پوشان فردا از ساعت ۱۶ در دربی ۹۷ میزبان شاگردان گل‌محمدی خواهند بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.