باریکترین لپ‌تاپ قابل تبدیل جهان ساخته شد

به تازگی لپ‌تاپی ساخته شده که می‌توان آن را در زمره منحصربفردترین سیستم‌های همراه در دنیا به شمار آورد.

این لپ‌تاپ که Yoga 900S نام دارد توسط شرکت لنوو ساخته شده و یکی از نخستین لپ‌تاپ‌هایی در جهان محسوب می‌شود که به ویندوز ۱۰ مجهز است.
استفاده از فیبر کربن در پوسته این محصول آن را در زمره یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های نوظهور دنیا قرار داده به طوری که توجه اصلی کارشناسان در این نوآوری عمدتا معطوف به وزن کم آن است.
از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به عمر بالای باتری و ذخیره‌سازی انبوهی از اطلاعات اشاره کرد؛ حال آن که مصرف انرژی آن در حد بسیار پایینی است.
نمایشگر این محصول جدید از نوع تاشو به پشت بوده تا بدین ترتیب کارایی آن بیشتر شود.
در عین حال امکان استفاده از این لپ‌تاپ به عنوان تبلتی که صفحه کلید در زیر آن قفل شده وجود دارد. این قابلیت صرفا به واسطه وزن کم و باریکی این محصول شکل گرفته است.
شرکت لنوو اعلام کرده که این محصول جدید باریک‌ترین لپ‌تاپ قابل تبدیل در جهان است که تنها ۱۲.۷ میلیمتر ضخامت و ۹۹۸ گرم وزن دارد. این بدان معناست که مهندسان لنوو محصولی ارایه کرده‌اند که در مقایسه با نسخه قبلی که تنها سه ماه پیش به دنیا معرفی شد ۱۵ درصد باریک‌تر و ۱۱ درصد سبک‌تر است.
این شرکت اعلام کرده که در صورت استفاده عادی از این محصول، باتری آن تا ۱۰.۵ ساعت دوام خواهد داشت و این در حالی است که این رقم برای نسخه قبلی یعنی Yoga 900 حدود ۹ ساعت بود.
استفاده از نسل دوم پردازنده Intel Core M۷ و حافظه RAM هشت گیگابایتی و حافظه SSD و ۵۱۲ گیگابایتی از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌آید.
این لپ‌تاپ از نوع ۱۲.۵ اینچی بوده و نمایشگر آن وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی دارد.
پیش‌بینی می‌شود Yoga 900S سر و صدای زیادی در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی CES ایجاد کند. این نمایشگاه از فردا (چهارشنبه ۱۶ دی) در لاس وگاس آمریکا آغاز به کار می‌کند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.