اقامه شکایت جدید مطهری علیه آمران حادثه شیراز

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی از شکایت جدید علیه آمران حادثه شیراز خبر داد و گفت: شکایت جدیدی به زودی توسط وکیل بنده به مرجع قضایی در شیراز ارایه می شود.

علی مطهری امروز (سه شنبه) در یادداشتی که در اختیار رسانه ها قرار داده است، یادآور شد: رای دادگاه حادثه شیراز به نظر من برای مهاجمان، با رأفت و ارفاق بود و برای دانشگاهیان عادلانه نبود و اصلا دانشگاهیان نباید محاکمه می شدند چون نقشی در آن حادثه نداشتند.
وی در ادامه این یادداشت تصریح کرد: بنده درخواست تجدیدنظر با هدف تشدید مجازات مهاجمان نخواهم داد چون فکر می کنم آنها متنبّه شده و از کرده خود پشیمان اند و فهمیده که ابزار واقع شده اند خصوصا آنها در اعترافات خود نام تعدادی از آمران و دستوردهندگان را ذکر کردند.
مطهری در ادامه این یادداشت یادآور شد: به دلایلی که عرض کردم و با توجه به این که احکام مهاجمان، تعلیقی است و مجازات زندان و شلاق آنها فعلا اجرا نمی شود رضایت دادن بنده هم فعلا موضوعیت ندارد. ضمنا بهتر بود دادگاه به دادخواست ضرر و زیان ناشی از جرم، صرفا بابت ایاب و ذهاب وکیل اینجانب رأی مثبت می داد تا این هزینه ها جبران می شد.
نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد: البته من شکایت جدیدی علیه آمران آن حادثه که مقصر اصلی هستند، اقامه کرده ام که به زودی توسط وکیل بنده ( آقای همدانی) به مرجع قضایی در شیراز ابلاغ خواهد شد. همچنین من امیدوارم که احکام مربوط به دانشگاهیان در دادگاه تجدیدنظر نقض شود.
وی تصریح کرد که نکته قابل توجه این است که اصل این اتفاق که بالاخره در جمهوری اسلامی ایران یک گروه فشار محاکمه شد و احکامی درباره آنها صادر شد امر مبارکی است.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.