سعید سهیلی: شادمهر عقیلی در خارج کشور حرف اول را می‌زند!

سعید سهیلی، معتقد است شادمهر عقیلی با این‌که سالیان سال است مهاجرت کرده اما همچنان محبوب است و این یعنی با مهاجرتش چیزی را از دست نداده.

سعید سهیلی، کارگردان سینما که به تازگی فیلم «گشت ارشاد۳» را روی پرده سینما برده است، درباره ماجرای مهاجرت شادمهر عقیلی صحبت کرد.

سهیلی در گفت‌وگو با یک شبکه اینترنتی درباره مهاجرت بازیگرانی که در آثار او فعالیت کرده‌اند، گفت: «شادمهر عقیلی در فیلم من بازی کرد، فیلم اکران نشده بود که رفت، ریحانه پارسا در «گشت ارشاد ۳» بازی کرد، فیلم اکران نشده بود که رفت، امیدوارم بهنام بانی نرود.»

او درباره آگاهی‌اش از مهاجرت شادمهر عقیلی گفت: «من مشهد بودم، تلفنم زنگ خورد، گوشی را برداشتم، شادمهر گفت من فرودگاهم، دارم سوار هواپیما می‌شوم که بروم، می‌توانی خودت را به فرودگاه برسانی؟ من گفتم الان مشهدم، چرا بی خبر می‌روی؟ گفت بله قرار نیست هیچ کس از این ماجرا خبردار شود، لحظه آخر خواستم شما را ببینم و چون من تهران نبودم نتوانستم او را ببینم.»

سهیلی درباره حیف شدن استعداد شادمهر عقیلی گفت: «به نظرم حیف نشد، اگر این‌جا بود خوب بود، اما ماجرای رفتن برای کسی بد می‌شود که از ایران برود و از ذهن‌ها محو بشود، شادمهر محو نشد، او در حال حاضر جزو ستاره‌های موسیقی ایران است. این‌جا بود حرف اول را می‌زد، آن‌جا هم که هست حرف اول را می‌زند. داریوش هنوز داریوش است، چهل سال است که در ایران نیست، اما بازهم داریوش است.»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.