خواستگاری روی سکوی رالی داکار

در آخرین روز از مسابقه رالی داکار در عربستان اتفاق جالبی افتاد و یک آقای موتورسوار از تیم یاماها، به هم‌تیمی خود پیشنهاد ازدواج داد و «بله» را هم گرفت.

مسابقه طاقت‌فرسای رالی داکار در عربستان پس از دو هفته رقابت بین حدود ۵۰۰ راننده و خودروهای مختلف بالاخره به پایان رسید و غول‌های اتومبیلرانی و موتورسواری دنیا مثل ناصر العطیه و سباستین لوب روی سکو رفتند و قهرمان‌ها در کلاس‌های مختلف معرفی شدند.

اما یک اتفاق جالب و غیرعادی در روز سکو و توزیع جوایز، توجه بسیاری را در دنیا به خود جلب کرد. دو موتورسوار تیم یاماها در رده شرکت‌کنندگان اوریجینال یا خودمختار، پس از همکاری کامل و به پایان رساندن هزاران کیلومتر از مسیرهای شنی و سنگی در بیابان‌های عربستان، روی سکوی قهرمانی به این نتیجه رسیدند که بهترین تصمیم برای آنها «ازدواج» است!

کمی بعد از دریافت مدال روی سکو، ژاوی وگا موتورسوار یا به قول معروف رایدر تیم یاماها، حلقه ازدواج را از لباس نسوز خود بیرون آورد و روی یک زانو نشست و از سارا گارسیا رایدر بانوی این تیم خواستگاری کرد و ظاهرا این پیشنهاد آنقدر غیرمنتظره بود که سارا گارسیا لحظاتی فراموش کرد پاسخ خود را اعلام کند. او اما بعد از درخواست دوم ژاوی به خودش آمد و بالاخره «بله» را به همراه خود در رالی داکار اعلام کرد! ظاهرا موتورسواران بانو در اسپانیا هم در چنین مواقعی باید بروند گل بچینند!!

جالب است که روزهای قبل از شروع رالی، چیزی نمانده بود سارا گارسیا این مسابقه مهم را از دست بدهد. او به کرونا مبتلا شد و مدتی را در قرنطینه گذراند و اجازه شرکت او در این رویداد در حالی صادر شد که روی هوا و در پرواز به سوی عربستان بود و در واقع در آخرین ساعات مجوز برای او صادر شد.

سارا گارسیا پس از پذیرفتن پیشنهاد ژاوی به رسانه‌ها گفت: «راستش طرفدار دریافت پیشنهادهای اینچنینی در مقابل عموم نیستم، مخصوصاً موقعی که به عنوان یک زن در حال جشن گرفتن دستاوردهای خودم هستم. اما به این پیشنهاد جواب مثبت می‌دهم. ما در رالی داکار همکاری عالی با هم داشتیم و بسیار به هم کمک کردیم چون در گروهی شرکت داشتیم که مکانیک و پشتیبان فنی نداشتند. حالا هم لطفاً مرا ببخشید. باید شوهرم را متقاعد کنم که باید به عنوان یک تیم زن و شوهری که درمسابقه Mint 400 رقابت کنیم. حالا هم باید برویم و جشن بگیریم…»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.