خانه جشنواره چهلم فجر مشخص شد

برج میلاد به عنوان خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شد.

در پی تعاملات شب گذشته بین شهرداری با سازمان سینمایی و قول مساعد مبنی بر حل مشکلات برج میلاد به طور شبانه روزی از سوی همکاران شهرداری، برج میلاد و موسسه سینما شهر نسبت به رفع اشکالات و فراهم شدن شرایط زیر ساختی خانه جشنواره چهلم به میلاد بر می‌گردد.

«محمد خزاعی» رییس سازمان سینمایی ضمن تاکید بر لزوم همگرایی مراکز و دستگاه‌های مختلف فرهنگی در برگزاری باشکوه جشنواره فیلم فجر عنوان کرد فجر ظرفیت بی بدلیل سینمای ایران و جشن‌های انقلاب است. جشنواره فیلم فجر گرانیگاه سینمای ایران است و با برگزاری با شکوه این رویداد زمینه‌های لازم برای شکوفایی سینمای ایران فراهم آوریم.

«امین توکلی زاده» معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز، ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای تامین شرایط مورد نیاز میزبانی و رفع اشکالات عنوان کرد با همکاری این مجموعه و تعامل با همکاران سازمان در موسسه سینما شهر به زودی موارد مطرح شده برای استاندارد‌های برگزاری حل می‌شود.

«مسعود نقاش‌زاده» دبیر جشنواره نیز این رویداد را یک اتفاق مهم سینمایی اعلام کرد و از تمام نهاد‌ها همکاری همدلانه را برای اجرای هرچه بهتر جشنواره فیلم فجر خواستار شد. کرونا در دوسال اخیر شرایط را برای سینمای ایران و مدیران فرهنگی بد تلخ کرده است، برخی از امکانات سینمایی در این دوران دچار اختلال شده و نیاز است تمام دستگاه‌ها برای رفع این مورد وارد عمل شوند.

همچنین، در این جلسه، مقرر شد همکاری و تعاملات بسیار خوبی بین شهرداری و سازمان برای فعالیت‌های فرهنگی و سینمایی صورت گیرد و علت عدم حضور در برج میلاد کارشناسی تخصصی و فنی کمیته نمایش جشنواره و مهیا نبودن برج برای میزبانی این حرکت و فراهم نبودن شرایط مطلوب اعلام شده بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.