حمایت عجیب نماینده مجلس از وزیر کار: ۶ میلیارد که عدد سنگینی نیست!

یک نماینده مجلس از هدیه شش میلیارد تومانی وزیر کار به برنامه «میدون» حمایت کرد.

یک نماینده مجلس در واکنش به هدیه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برنامه «میدون» اظهار کرد: « این عددها عدد سنگینی نیست که کل معادلات را به هم بریزد. یک بخشی از آن حساسیت‌های فضای رسانه است. هر ماه نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان، دولت به صندوق‌های بازنشستگی کمک می‌کند که حقوقشان را پرداخت کنند، حال این ۶ میلیارد به کجای این یک سال بر می‌خورد.»

سید جواد حسینی‌کیا در گفتگو با انتخاب درمورد هدیه ۶ میلیاردی حجت عبدالملکی به برنامه «میدون»، اظهار داشت: «بسیاری از این هلدینگ‌ها که زیر مجموعه وزارت رفاه هستند، مسئولیت‌های اجتماعی دارند و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی این امر پذیرفته شده است. با این حال باید ببینیم در چه محلی این مبلغ را پرداخت کرده‌اند، ولی معمولا هلدینگ‌ها، پتروشیمی‌ها و زیرمجموعه‌های وزارت کار، تعاون و رفاه، مسئولیت اجتماعی هم دارند؛ بنابراین در راستای این مسئولیت، این کمک امر طبیعی و کاری‌ست که می‌تواند مورد پذیرش قرار گیرد.»

حسینی‌کیا، عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس بیان کرد: «جالب این است که خود زیر مجموعه‌های صندوق‌های بازنشستگی هلدینگ‌هایی دارند که آن‌ها هم مسئولیت اجتماعی دارند. ضمن اینکه این عدد‌ها عدد سنگینی نیست که کل معادلات را به هم بریزد. یک بخشی از آن حساسیت‌های فضای رسانه است.»

حسینی‌کیا در پایان خاطرنشان کرد: «هر ماه نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان، دولت به صندوق‌های بازنشستگی کمک می‌کند که حقوقشان را پرداخت کنند، حال این ۶ میلیارد به کجای این یک سال بر می‌خورد.»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.