پیش‌بینی جهش فوق‌العاده بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۲

یکی از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال انتظار دارد که بیت‌کوین تا پایان سال۲۰۲۲ به ۲۲۰هزار دلار برسد.

مکس کایزر، حامی دیرینه کریپتو و کارشناس بازار، پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین قبل از پایان سال به ۲۲۰ هزار دلار خواهد رسید.

کایزر در مصاحبه اخیر خود، دلیل دیدگاه صعودی خود برای بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ و همچنین دلیل شش رقمی نشدن ارزش این رمزارز در سال ۲۰۲۱ را بیان کرد.

کایزر استدلال کرد که قیمت ۲۲۰ هزار دلاری بر اساس یک چرخه معمول چهار ساله برای بیت‌کوین است. او اشاره کرد که تعدادی از عوامل مانع از رسیدن بیت‌کوین به سطح رکورد جدید خود در سال گذشته شد که از جمله آنها می‌توان به کاهش گسترده در استخراج ارزهای دیجیتال و قدرت هش اشاره کرد.

به گفته کایزر استخراج و قدرت هش بیت‌کوین در سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافت و اخیرا بهبود یافته است. کایزر به نزدیک شدن نرخ هش بیت‌کوین به بالاترین حد خود به عنوان یک سیگنال صعودی اشاره کرد و پیش‌بینی خود برای رسیدن بیت‌کوین به ۲۲۰ هزار دلار در سال جاری را این‌گونه توجیه کرد.

وی اظهار کرد: “باید توجه کرد که در این بازار، قیمت، نرخ هش و سختی شبکه را داریم. اینها مواردی هستند که باید در نظر گرفت. من همیشه گفته‌ام که قیمت از نرخ هش عقب می‌ماند و هش ریت از قیمت جلو می‌زند بنابراین ما شاهد بالاترین رکوردهای جدید در نرخ هش خواهیم بود و به دنبال آن رکورد جدیدی در قیمت بیت‌کوین را خواهیم داشت.

کایزر همچنین به تضعیف ارزهای فیات به عنوان کاتالیزوری برای افزایش قیمت بیت‌کوین اشاره کرد. او پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین ارزش بازار طلا را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و آن را به ذخیره قطعی دارایی ارزش تبدیل می‌کند.

وی همچنین اذعان داشت که افرادی مانند بیل میلر یا پل تودور جونز و همچنین صاحبان صندوق‌های سرمایه‌گذاری تامینی به صورت آشکار اعلام کرده‌اند که بیت‌کوین با طلا رقابت می‌کند. کایزر همچنین بر این باور است که بیت‌کوین قرار است سهمی از بازار طلا را به خود اختصاص دهد.

کایزر با توجه به روند تورمی فیات، تقاضا برای بیت‌کوین را «تقریبا بی‌نهایت» خواند که همچنان علاقه به بیت‌کوین را افزایش می‌دهد. او همچنین اشاره کرد که تمام اصول بنیادی بیت‌کوین “بسیار قوی” باقی می‌ماند و به همین دلیل است که تاریخ هدف را برای رقم ۲۲۰ هزار دلار از پایان سال ۲۰۲۱ به پایان سال ۲۰۲۲ منتقل کرده است.

نکته

دیدگاه‌ها و نظرات بیان شده توسط نویسنده یا افراد ذکر شده در این گزارش صرفاً جهت اطلاع‌رسانی است و به منزله مشاوره مالی، سرمایه‌گذاری یا سایر موارد نیست. سرمایه‌گذاری یا معامله در دارایی‌های رمزنگاری شده ممکن است با خطر زیان مالی همراه باشد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.