دلخوری لواندوفسکی از دست مسی!

مرد سال فوتبال جهان از اینکه لیونل مسی با وجود حرفهایی که مدتی پیش زده بود به او رای نداده متعجب است.

روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۱ از نگاه از اینکه لیونل مسی در انتخاب بهترین ها به او رای نداده است واکنش نشان داد.

بعد از پایان مراسم بهترین‌ها مطابق هر سال آراء کاپیتان‌های تیم ملی منتشر شد که در پی این انتشار مشخص شد که لیونل مسی در بین سه انتخاب اول خود نام لواندوفسکی را ننوشته است.

اما لواندوفسکی جزو سه انتخاب خود نام لیونل مسی را نوشته بود. این اتفاق به این دلیل عجیب است مسی مدتی پیش و در مراسم دریافت توپ طلای فرانس فوتبال گفته بود که لواندوفسکی در یک سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و اینکه حقش است یک جایزه دریافت کند.

ستاره لهستانی بایرن مونیخ در پاسخ به خبرنگارانی که از و در مورد رای ندادن مسی به او پرسیدند اینطور گفت: «من کار اشتباهی انجام ندادم که او از دستم عصبانی باشد.»

لواندوفسکی در ادامه گفت: «از صحبت‌هایی که مسی در آن زمان در موردم داشت، خوشحال شدم هر چند که حالا شرایط کمی فرق دارد. حرفهای دلنشینی بودند. اما حالا در مورد انتخابش بهتر است از خودش بپرسید که چرا به من رای نداده‌است. فکر نمی‌کنم که از دست من عصبانی باشد. مگر اینکه از نظر ورزشی از من عصبانی باشد. به هر حال من رای دوم خودم را به او دادم اما او چنین کاری نکرد.

مسی در سه رای خود برای انتخاب بهترین‌های فیفا نیمار، امباپه و بنزما را انتخاب کرده بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.