سامانه آنلاین ثبت مرسوله های پستی دهه فجر راه اندازی می شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی گفت: دهه فجر امسال سامانه موبایل و آنلاین ثبت در سراسر کشور راه اندازی خواهد شد تا بصورت آنلاین توزیع مرسوله های مردم ثبت و رصد شود.

حسین مهری روز چهارشنبه در جمع توزیع کنندگان و کارکنان پست استان یزد افزود: اگر توزیع مرسولات، به هنگام و درست باشد بیش از ۹۰ درصد مشکلات پست حل می شود.
وی ادامه داد : خواسته ها و نیازهای مردم در حال تغییر است لذا ما هم باید خودمان را همراه با توقعات و نیازهای مردم 'به روز رسانی' کنیم زیرا امروزه در دنیا سرعت حرف اول را در توزیع مرسولات می زند.
مهری ادامه داد : امروزه جهت گیری پست در دنیا به سمت پست لجستیک است و متاسفانه در کشور ما زیرساخت های این مسئله وجود ندارد و هنوز رویکرد ما در پست ایران خدمات رسانی دولتی به مردم است که باید این روش اصلاح شود .
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل پست جمهوری اسلامی ایران گفت : برای سرعت و پیشرفت بیشتر در خدمات و همچنین موفقیت و جلب رضایت مردم باید همه قسمت های این نهاد کمک کنند .
مدیر کل پست استان یزد نیز در این مراسم گفت : رضایت مردم و ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان پست از اولویت کاری ما در استان است .
مسعود دهقان افزود : در ۹ ماهه امسال کیفیت درآمد ، مدیریت و ترافیک را مورد توجه قرار دادیم و برای بررسی وضعیت موجود اقداماتی انجام شد و نسبت به بازسازی و بروزرسانی خدمات تلاش زیادی صورت گرفت .
مدیر کل پست استان یزد گفت: با اینکه قبلاً در شاخص های کشور رتبه ۳۰ را داشتیم با تلاش همکاران در استان یزد توانستیم در بخش کیفیت مقام دوم و در کل شاخص ها نیز مقام چهارم کشور را به دست آوریم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.