مردم ایران برای انتقام گیری از تکفیری ها روزشماری می کنند

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور گفت:داعش آخرین و جدیدترین پرده از اقدامات مستکبرانه نظام سلطه علیه ملت های آزاده و مسلمان است که تاریخ مصرف آن نیز رو به پایان است.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با بیان این نکته که هدف اساسی و اصلی خوی تجاوزگرایانه نظام سلطه، اسلام و مشخصا کانون بیداری اسلامی یعنی نظام جمهوری اسلامی است گفت: داعش که مولود این نظام سلطه است به دنبال حاکمیت خلیفه گری در عراق و شام است و ما نباید این نکته را از یاد ببریم که عراق و شام، به عنوان مرکز خلافت داعشی ها انتخاب شده و آنها یقینا به دنبال بسط و گسترش حوزه نفوذ خود در سایر ممالک هستند.
 
وی با اشاره به پشتیبانی همه جانبه نظام سلطه از صدام در جریان هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و در نهایت شکست این ائتلاف، عنوان کرد: امروز نیز گروه پارتیزانی داعش دارای سلاح های سبک، نیمه سبک و سنگین است که بخش عمده این سلاح ها توسط کارخانه های اسلحه سازی غربی تامین می شود.
 
 مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه تحلیلگران نظامی و سیاسی هم نباید خطر داعش را بیش از حد بزرگنمایی کنند و هم نباید از وجود آن غافل شوند تاکید کرد: داعش آخرین و جدیدترین پرده از اقدامات مستکبرانه نظام سلطه علیه ملت های آزاده و مسلمان است که تاریخ مصرف آن نیز رو به پایان است.
 
حجت الاسلام ذوالنور در ادامه با بیان اینکه در ابتدای شروع درگیری ها در یمن و سوریه و عراق، مهاجمان تصور پیروزی کمتر از یک ماهه داشتند اظهار داشت: امروز به برکت مجاهدت های رزمندگان جبهه مقاومت، داعش در موضع انفعال شدید و غیرمنتظره قرار گرفته است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه یک فرمانده نظامی همواره باید بدترین گزینه را برای جبهه خود متصور باشد و در ازای آن نیز کارآمدترین راهکار را برگزیند تصریح کرد: اگر یک فرد سیاسی، فرهنگی، دیپلماتیک، اجتماعی و یا اقتصادی همواره باید به عدم وقوع جنگ خوشبین باشد، یک فرمانده نظامی باید همواره بدترین حالت ممکن و شدیدترین خطرها را متصور باشد.
 
حجت الاسلام ذوالنور همچنین با اشاره به اینکه دیوار ایران برای داعش بسیار بلند است اذعان کرد: داعش حتی جزو محاسبات زندگی مرزنشینان غربی ما هم نیست و این تنها بدلیل قدرت و دقت بالای نظامیان ایرانی و همچنین شجاعت و دلاوری مردم کشورمان است.
 
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در پایان با بیان اینکه گروههای تروریستی تکفیری سعی در ارائه خشن ترین چهره ممکن از اسلام دارند خاطرنشان کرد: مردم مسلمان و غیور کشور ما برای انتقام گیری مسلمانان از این تروریست های جیره خوار نظام سلطه، روزشماری می کنند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.