خسرو حیدری: قهرمانی مظلومی دیده نشد/ می‌خواستم اتفاقات سال قبل را جبران کنم

مدافع هافبک استقلال ابراز امیدواری می‌کند تا موفقیت تیمش با مظلومی باعث سربلند سرمربی آبی‌ها شود.

خسرو حیدری درباره شرایط این تیم در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر گفت: نیم فصل اول تیم خوب و جوان استقلال نتایج خوبی کسب کرد. بازیکنان جوان و با تجربه استقلال در کنار یکدیگر بازی های خوبی ارائه کردند و باید این روند را ادامه دهیم. در استقلال جوانانی را داریم که آینده تیم هستند و ترکیب آنها در کنار بازیکنان با تجربه بسیار نتیجه خوبی در پی داشته است. در نیم فصل دوم باید رو به جلو حرکت کنیم و به امید خدا در پایان فصل برنده هر دو جام باشیم. باید برای کسب این عناوین استقلال را تقویت کرد و با جذب چند بازیکن نقاط ضعف برطرف شود.
حیدری در پاسخ به این سوال که آیا او هم یکدلی استقلالی ها را عامل موفقیت این تیم می‌داند، بیان کرد: امسال استقلال بسیار یکدل و همدل هست و همیشه گفته‌ام که این موضوع باعث شده تا در نتیجه گیری موفق باشیم. حتی بازیکنهایی که کمتر بازی می کنند با جان و دل برای استقلال زحمت می کشند و وقتی جوانان ما به بزرگترهای تیم نگاه می کنند از آنها الگو می‌گیرند و این موارد باعث می‌شود تیم ما به حاشیه نرود.
هافبک راست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اتفاقات سال گذشته در این فصل به فرم مطلوب خود بازگشته است، اظهار کرد: من در ابتدای فصل بدنسازی خوبی داشتم و فکر می کنم هر زمان که برای استقلال به میدان رفتم، نمایش خوبی داشتم. البته در این فصل اکثر بازیکنان استقلال مانند رحمتی، عمران زاده، ابراهیمی و … خیلی آماده هستند و جوانان ما نیز بازی بهترین فصل خود را پشت سر می گذارند. امسال برای کسب موفقیت و ارائه نمایش های خوبی انگیزه متفاوتی داشتم و خوشحالم که این موضوع اتفاق افتاده است. قصد داشتم تا با حضور در ترکیب استقلال، اتفاقات سال گذشته را جبران کنم. در هر صورت سال گذشته مشکلاتی در تیم ما وجود داشت که فردی نبود و گریبان همه را گرفته بود اما خدا را شکر می‌کنم که در فصل جاری روند خوبی را در پیش گرفته ایم.
هافبک مدافع استقلال درباره ترافیک در سمت راست این تیم تصریح کرد: ما در همه پستها بازیکنان خوبی در اختیار داریم و این موضوع مربوط به سمت راست نیست. هر زمان که کادرفنی صلاح بداند، چه در پست مدافع راست و چه در پست هافبک راست برای استقلال بازی می کنم و تمام تمرکزم را برای موفقیت تیم خواهم گذاشت.
حیدری درباره تاثیر پرویز مظلومی بر استقلال در فصل جاری بیان کرد: آقای مظلومی در گذشته نیز با استقلال قهرمان جام حذفی شدند اما چون این اتفاق در اواسط فصل افتاد و پس از آن لیگ را از دست دادیم، این موضوع به چشم نیامد. ایشان به خوبی تیم ما را مدیریت کرده اند. ایشان برای موفقیت استقلال انگیزه بسیار بالایی دارند و در کنار ایشان آقای صالح نیز حضور دارند. این دو نفر برای استقلال وقت زیادی صرف می کنند و تمرینات ویژه و خاصی نیز برای بازیکنان طراحی می‌کنند که در نتیجه گیری ما موثر است. ما هر روز تمرینات خوب و فشرده ای برگزار می کنیم که به آمادگی ما کمک شایانی می کند. امیدوارم بازیکنان بتوانند با انجام بازی های خوب در ادامه فصل در ابتدا باعث سرافرازی خودشان و سپس مظلومی شوند.
او در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد از میان قهرمانی جام حذفی و لیگ یکی را انتخاب کند انتخاب او کدام گزینه خواهد بود، گفت: مطمئنا قهرمانی در لیگ برای استقلال شیرین تر هست زیرا زحمت زیادی را برای این قهرمانی کشیده‌ایم. البته تکلیف قهرمانی در لیگ زودتر از جام حذفی مشخص می شود و ما نباید لیگ را به امید جام حذفی از دست بدهیم. اگر در لیگ قهرمان شویم می‌توانیم راحت‌تر در فینال جام حذفی بازی کنیم که این موضوع به قهرمانی در جام حذفی نیز کمک خواهد کرد.
هافبک استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شایعات اختلاف میان او و رحمتی چیست، گفت: واقعا از این شایعات تعجب می‌کنم. مهدی از رفقای صمیمی و نزدیک من است. او کاپیتان استقلال و ما با هم رفاقت قدیمی‌ای داریم و دوران خوبی را با هم در تیم ملی و استقلال داشته‌ایم. در حال حاضر هم رابطه خیلی صمیمانه‌ای باهم داریم و نمی‌دانم این شایعات از کجا در می‌آید.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.