سونی ۹۵میلیون دلار خرج فیلم تازه تارانتینو می‌کند

کمپانی سونی امتیاز اکران فیلم تازه کوئنتین تارانتینو را در رقابتی سخت با کمپانی‌های پارامونت و براداران وارنر از آن خود کرد.

سونی برای به دست آوردن امتیاز اکران جهانی فیلم تازه کوئنتین تارانتینو، امتیازات بسیاری به خالق «پالپ فیکشن» داده است.
در قرارداد میان تارانتینو و سونی به فیلمساز در زمینه‌های مختلف اختیار کامل داده شده است. علاوه بر این سونی متعهد به تامین بودجه ۹۵میلیون دلاری تولید فیلم است.
کوئنتین تارانتینو فیلمساز گزیده‌کاری است او تا کنون ۸ فیلم ساخته و برای ساخت نهمین اثر سینمایی خود دست به کار شده است. او تا پیش از این اغلب با هاروی واینستین تهیه‌کننده بزرگ هالیوودی کار می‌کرد و اغلب آثارش را با او می‌ساخت اما پس از رسوایی بزرگ واینستین، تارانتینو در فیلم تازه‌اش سراغ کمپانی هالیوودی دیگری رفت.
به گفته کارشناسان، با توجه به قرارداد تارانتینو با سونی و سهم بزرگ او از فروش فیلم، کمپانی سونی تنها در صورتی ضرر نمی‌کند که فیلم در جهان بیش از ۳۷۵میلیون دلار فروش داشته باشد.
هنوز هیچ بازیگری به پروژه تازه تارانتینو ملحق نشده است اما نام‌های بزرگی چون برد پیت، لئوناردو دی‌کاپریو و مارگو رابی از گزینه‌های اصلی بازی در این فیلم به شمار می‌روند.
کمپانی سونی در سال ۲۰۱۲ کار اکران بین‌المللی فیلم «جنگوی آزادشده» را برعهده داشت. «جنگوی آزاد شده» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم کارنامه کاری تارانتینو در سراسر جهان بیش از ۴۲۵میلیون دلار فروش داشت.
پیش از این اعلام شده بود داستان فیلم تازه تارانتینو در اواخر دهه ۶۰ میلادی روی می‌دهد و به گونه‌ای داستان واقعی چارلز منسون و قتل شارون تیت را در بر می‌گیرد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.