ادعای عجیب وزیر ارتباطات درباره سرعت اینترنت

ادعای وزیر ارتباطات در مورد افزایش سرعت اینترنت درحالی مطرح می‌شود که در دولت رئیسی مردم به شدت از سرعت اینترنت شکایت داشته‌اند.

به نقل از ایرنا، عیسی زارع پور در گفت و گویی در مورد سرعت اینترنت  تلفن همراه و اینترنت خانگی اظهار داشت: مراجع جهانی و سایت های معتبری در مورد سرعت ارائه خدمات اینترنت قابل رجوع و استناد هستند و ما نیز آن را می پذیریم.

وزیر ارتباطات گفت: این مراجع ماهیانه،بر اساس نتایج سایت “Speed Test” کشورها را در اینترنت سیار و ثابت اندازه گیری می کنند و زمانی که  وزارت خانه را تحویل گرفتم سرعت اینترنت تلفن همراه ۲۱ و هشت دهم مگابیت بر ثانیه بوده است و الان با حدود ۱۵ درصد افزایش به ۲۵ رسیده است سرعت اینترنت خانگی نیز حدود ۹ مگابیت بر ثانیه بوده و اکنون به حدود ۱۰ رسیده است.

زارع پور تصریح کرد:البته این اعداد رضایت بخش نیست و ما در ارتباطات ثابت رتبه ۱۴۵ را در دنیا داریم و در شبکه سیار به میانگین جهانی نزدیک تر هستیم ولی این سرعت شایسته مردم ما نیست  و به دلیل عقب ماندگی تاریخی این وضعیت ایجاد شده و حتماً باید سرعت و کیفیت افزایش پیدا کند و یکی از بال های شبکه ملی اطلاعات همین شبکه پر سرعت و با کیفیت در سراسر کشور است اما پس رفتی هم نداشته ایم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.