اعتراض کارکنان شرکت واحد: شهردار بی لیاقت استعفا استعفا! +ویدئو و عکس

برخی اخبار در فضای مجازی حاکی از اعتراض و تجمع رانندگان و کارگران بازنشسته و شاغل شرکت واحد تهران است.

به گزارش تازه‌نیوز، امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت، رانندگان و کارگران شرکت واحد در درب توقفگاه سامانه سه بی‌آرتی واقع در جنب اداره مرکزی شرکت واحد در اعتراض به نادیده گرفتن مصوبه مزد شورایعالی کار و اعمال ده درصد افزایش حقوق برای کارگران شرکت واحد تحصن کرده اند.

مسافران اتوبوس های حمل و نقل عمومی در برخی از خطوط تندرو ۳، ۴ و ۵ پایتخت در ساعات اخیر سرگردان شده‌اند. اتوبوس‌ها با فاصله خیلی زیاد به ایستگاه‌ها وارد می‌شوند و در برخی خطوط ساعت‌ها است که اتوبوسی وارد ایستگاه‌ها نشده است.در اقدامی خلاف عرف مدیریت شهری، زاکانی حقوق کارگران  شرکت واحد را براساس مصوبه دولت درباره کارمندان خود، تنها ۱۰ درصد افزایش داده است. رانندگان اتوبوس‌های واحد به این تصمیم شهرداری اعتراض داشته و به همین دلیل در برخی از خطوط دست از کار کشیده‌اند.پیش از این نیز اخباری مبنی بر اعتراض رانندگان اتوبوسرانی بخش خصوصی درخصوص جبران نشدن دستمزد خدمات شنیده شده بود.

طبق گزارش‌های رسیده از سطح شهر برخی شهروندان تهرانی درخطوط پرمسافر مانند راه آهن –پارک وی و خط تندروی چمران مدت هاست در انتظار آمدن اتوبوس هستند و در این ایستگاه‌ها شاهد ازدحام جمعیت هستیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.