فرصت یک روزه برای ثبت‌نام وام بازنشستگی

امروز مهلت ثبت نام دوره جدید وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی برای سال ۱۴۰۱ پایان می یابد.

به نقل از اقتصادآنلاین، ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری ۱۲میلیون تومانی سال ۱۴۰۱ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران که مهلت ثبت‌نام در آن تا ۳۱ اردیبهشت ماه تعیین شده بود، پایان وقت امروز به اتمام می‌رسد.

ثبت نام برای دریافت این وام تنها از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

مبلغ این تسهیلات همانند مرحله گذشته، ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و کارمزد چهار درصدی است. متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به درگاه خدمات الکترونیک صندوق مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه‌گانه خود شامل دفترکل، کد ملی و شماره حساب نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند. ثبت درخواست متقاضیان به معنی پرداخت تسهیلات به همه متقاضیان نخواهد بود.

پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل، این تسهیلات در نوبت‌های مشخص پرداخت خواهد شد.

اعلام نتایج و اسامی افراد واجد شرایط و مشمول از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری انجام می‌شود و اسامی واجدین شرایط براساس نوبت‌بندی در همین سایت اعلام می‌شود و مبلغ تسهیلات به حساب واجدین شرایط واریز خواهد شد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.