ایلان ماسک متهم به آزار جنسی یک مهماندار هواپیما شد!

یکی از کارمندان زن اسپیس ایکس ادعا می‌کند ایلان ماسک در سال ۲۰۱۶ با آلت نمایی از وی درخواست رابطه جنسی داشته و در ازای آن به وی پیشنهاد خرید اسب داده است.

به نقل از تابناک، در سال ۲۰۱۶ ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان و مدیرعامل اسپیس ایکس با آلت نمایی و لمس بدن وی از یکی از کارمندان زن این شرکت خواسته تا با وی رابطه جنسی داشته باشد. گفته می‌شود ایلان ماسک وعده خرید اسب در ازای رابطه جنسی به این کارمند داده است.
به گزارش وب‌سایت اینسایدر، آن زن نیز این سو رفتار را به شرکت منتقل کرده و در نهایت اعتراض وی منجر به قطع همکاری اسپیس ایکس با این کارمند شده است. شرکت اسپیس ایکس در سال ۲۰۱۸ در قالب تسویه حساب، ولی در اصل برای حق السکوت رقمی برابر با ۲۵۰ هزار دلار به این خانم پرداخت کرده است تا ظاهرا جبرانی برای سو رفتار جنسی ایلان ماسک شود. درخواست نامشروع ایلان ماسک چنین رقم هنگفتی برای شرکت خرج تراشیده است.
مستنداتی از این واقعه توسط کارمند زن اسپیس ایکس شامل مکاتبات اداری و سوابق کاری تهیه شده است که این ادعا را تایید می‌کند. به علاوه این خانم بیانیه‌ای تهیه می‌کند که به امضا یکی از دوستانش در حمایت از وی نیز رسیده است. حتی در متن تهیه شده اطلاعات دقیق مکانی که ایلان ماسک این درخواست را مطرح کرده مشخص شده است.
دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.