بازداشت اخلالگران نظم بازی تراکتور و پرسپولیس

قبل از شروع و حین بازی، تعدادی از عوامل اصلی تحریک‌کننده و اخلال در نظم بازی دستگیر شده‌اند و موضوع در حال پیگیری است.

به نقل از ایلنا، بابک محبوب علیلو ‌از دستگیری برخی از اخلال کنندگان نظم بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد و اظهار داشت: قبل از شروع و حین بازی، تعدادی از عوامل اصلی تحریک‌کننده و اخلال در نظم بازی دستگیر شده‌اند و موضوع در حال پیگیری است.

وی افزود: دستورهای لازم برای شناسایی دیگر افراد محرّک که مرتکب رفتارهای مجرمانه شده‌اند صادر شده ‌و تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

علیلو اضافه کرد: علل بروز رفتارهای نابهنجار اجتماعی به ویژه از سوی عده‌ای تماشاگر‌نما و همین طور بازیکنان از سوی دستگاه‌های مسئول، رصد و پیگیری و ریشه‌یابی می‌شود؛ قاطبه تماشاگران غیر از معدودی تماشاگرنما انصافاً بدون توجه به حواشی، رفتار مناسب و قابل تحسین داشتند و نظم و انضباط در محل ورزشگاه رعایت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی بیان کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است. با اخلال کنندگان نظم و امنیت اجتماعی و عمومی با قاطعیّت و جدّیت و رعایت مقررات قانونی برخورد شده و در این خصوص اغماضی صورت نخواهد گرفت.

جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس در دقیقه ۷۰ با توجه به اتفاقات رخ داده در استادیوم یادگار امام تبریز، نیمه کاره ماند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.