سوشا مکانی به زودی با وثیقه آزاد می شود

وکیل‌مدافع سوشا مکانی گفت: موکلم با قرار وثیقه به‌زودی آزاد می‌شود.

بهنام علی‌محمدی با حضور در جمع خبرنگاران مقابل دادسرای فرهنگ و رسانه در مورد پرونده موکلش گفت: به دلیل اینکه تحقیقات این پرونده محرمانه است نمی توانم جزئیات آن را بگویم، اما به طور کلی می گویم که قرار بازداشت موقت موکلم که یکشنبه صادر شده بود با اعتراض ما مورد نقض قرار گرفت.
وی با بیان اینکه به دلیل محرمانه بودن پرونده نمی توانم مبلغ قرار وثیقه موکلم را بگویم گفت:‌ بازپرس محترم دادسرای فرهنگ و رسانه با رعایت اصل بی طرفی به پرونده رسیدگی می‌کند و ما در زمان مقتضی دلایلی را که جمع آوری کرده‌ایم مطرح می‌کنیم و از موکلم دفاع خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه این پرونده شاکی خصوصی ندارد، گفت: نمی دانم چرا خبرهایی مانند خودکشی و اینکه پرونده ۶ شاکی خصوصی دارد منتشر می‌شود؛ چرا که پرونده باید به دور از هر هیاهو و جنجالی روال قانونی خود را طی کند و تنها مرجعی که تشخیص می‌د هد آقای سوشا مکانی چه زمانی آزاد می‌شود مقام قضایی است.
علی‌محمدی یادآور شد: در جایگاهی نیستم که برای قوه قضاییه تعیین تکلیف کنم مبنی بر اینکه آقای مکانی چه زمانی آزاد می‌شود. احراز بی گناهی موکلم با مقام قضایی است. بنده مدعی هستم موکلم مجرم نیست و به قول بازپرس محترم ایشان در مرحله تحقیقات، متهم است.
علی محمدی یادآور شد: پرونده در یکی از شعبات دادسرای فرهنگ و رسانه در حال رسیدگی است و ناگفته نماند که شعبه دادگاه کارکنان دولت قرار بازداشت موقت موکلم را نقض کرده است.
وی در پایان گفت: باید یاد بگیریم که در فضای مجازی حواسمان جمع باشد و این موضوع تلنگری برای همه هنرمندان و وکلا و … باشد که مواظب ارتباط در فضای مجازی باشند؛ چرا که آبرویی که ریخته شود جمع کردن آن سخت است. امیدوارم پرونده موکلم به دور از حاشیه روال عادی خود را طی کند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.