سامانه بارشی فردا از کشور خارج می‌شود

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد که بارش برف و باران تا فردا(یکشنبه) مهمان تهرانی‌ها و اکثر استانهای کشور بماند و رفته رفته از شدت بارش‌ها کاسته شود.

سازمان هواشناسی امروز( شنبه) پیش بینی کرد که سامانه بارشی ورود یافته به کشور که موجب برف و باران شده است تا ۲۴ ساعت آینده مهمان تهرانی‌ها و استانهای مرکزی کشور بماند.
طی ۲۴ ساعت آینده اکثر مناطق کشور و پایتخت با وزش باد، باران، برف، رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود و رفته رفته از شدت بارش‌ها کم می‌شود.
این سامانه بارشی که در حال حاضر اکثر نقاط کشور را با بارندگی همراه کرده از عصر جمعه و از غرب وارد کشور شده و موجی از بارندگی ها را فراهم آورده است؛ این سامانه بارشی به تدریج و از شامگاه فردا از کشورمان عبور می کند.
آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،اردبیل،اصفهان،ایلام،البرز،بوشهر،تهران،چهارمحال بختیاری،خراسان شمالی،زنجان،سمنان،سیستان و بلوچستان،فارس،قزوین، قم،کردستان،کرمان،کرمانشاه،کهکیلویه ،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران،مرکزی،هرمزگان،همدان و یزد امروز و فردا میزبان بارش‌ها و وزش باد هستند.
همچنین مردم در خراسان جنوبی، خراسان رضوی و خوزستان نیز در طول ساعت‌های آینده فقط رگبار،رعد و برق و بارندگی‌های خفیف را شاهد خواهند بود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.