دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان: شورای نگهبان مانع حضور منسوبین فتنه در مجلس شود

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: شورای نگهبان مانع حضور منسوبین فتنه در مجلس شود.

متین منتظمی دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عده‌ای برای نفوذ در این دو عرصه مهم کشور  با طراحی نقشه‌های شوم برنامه‌ریزی کردند.
وی با بیان اینکه دانشجویان و مردم همواره خواستار روی کار آمدن افراد معتقد به اسلام و انقلاب هستند، گفت: شورای نگهبان به عنوان ضامن سلامت انتخابات همواره مورد هجمه برخی از گروه‌‌ها بوده است، قطعا امروز هم برخی به دنبال فشار وارد کردن به این شورا هستند. شورای نگهبان با صلابت و اقتدار در برابر این فشارها ایستادگی کرده  و اجازه ندهد افرادی که می‌خواهند عامل نفوذ باشند، برای مردم تصمیم‌گیری کنند.
این فعال دانشجویی با اشاره به برنامه برخی فتنه‌گران برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از منسوبین فتنه برنامه‌های متعددی برای این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دارند. با وجود اهانت‌‌های صورت گرفته از سوی این افراد درباره مردم و انتخابشان در سال ۸۸ چه تضمینی وجود دارد که آنها در صورت انتخاب نشدن از سوی مردم عملکرد گذشته خود را تکرار نکنند.
منتظمی ادامه داد: از شورای محترم نگهبان در خواست می‌کنیم مانند گذشته در انتخابات ‌به شیطنت‌های این  افراد بی‌اعتنا بوده و با کسانی که به قانون تمکین نکرده‌اند‌، برخورد قانونی داشته باشند و اجازه ندهند که برخی افراد با بازی‌های بچه‌گانه خود رای مردم را که حق الناس است به سخره گیرند.
وی اضافه کرد: همچنین از این شورای محترم نگهبان می‌خواهیم با عزت، اقتدار و صلابت در برابر منسوبین فتنه ایستاده و با رد صلاحیت آنها اجازه ندهد تا دوباره نقشه‌های شوم و پلیدی که آنها برای عزت این مردم کشیده‌اند عملیاتی شود و اجازه ندهند افراد قدرت طلب که برای رسیدن به خواسته‌شان رای مردم را زیر پا می‌گذارند، به آراء و شعور سیاسی این ملت همیشه در صحنه توهین کنند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.