مردانی: بهترین تکواندوکار سنگین وزن دنیا هستم

تکواندوکار المپیکی ایران گفت: برای کسب سهمیه المپیک سختی های فراوانی را طی کردم و در مکزیک و در میان برترین های دنیا با کسب مدال طلا ثابت کردم بهترین سنگین وزن جهان هستم.

سجاد مردانی با ییان مطلب فوق به مهر گفت: تا قبل از رقابتهای جهانی مکزیک، سهمیه المپیک را با کسب جایگاه مناسبی در رنکنیگ بدست آورده بودم، ولی به دلیل آسیب دیدگی و دوری چندماهه از مسابقات شرایط تغییر کرد و با از دست دادن جایگاه خود خطر نرفتن به ریو را لمس کردم. نمی خواستم بهترین فرصت زندگی حرفه ای خود را از دست بدهم.
وی ادامه داد: واقعا شرایط بسیار سختی را طی ماههای گذشته پشت سر گذاشتم و بعد از طی دوران نقاهت و بازگشت به میدان مبارزه تلاش کردم که امتیازات از دست رفته را جبران کنم و آهسته و آهسته به این هدف نزدیک شدم که گذر از این مسیر بدون کمک کادر فنی امکان پذیر نبود. 

تکواندوکار اصفهانی تیم ملی کشورمان به رقابتهای مکزیک هم اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور هشت تکواندوکار برتر دنیا بسیار سنگین و پرفشار برگزار شد. آخرین میدان برای کسب سهمیه بود و همین موضوع برای آنها که حاشیه امنیت نداشتند بار روانی بسیاری را در پی داشت. من برای خود از میدان مکزیک حضور در المپیک کوچکی را تصویرسازی کردم و فقط و فقط برای کسب مدال طلا و رسیدن به سهمیه المپیک به میدان رفتم.

مردانی ادامه داد: به لحاظ فنی و آمادگی جسمانی شرایط خوبی داشتم و انگیزه کسب سهمیه و حضور در میدان بزرگ المپیک هم روحیه لازم را به من داده بود. به مکزیک رفته بودم که ثابت کنم در این وزن بهترین هستم و برای رسیدن به این خواسته بدون توجه به نام ، عنوان و مدالهای حریف باید در هر میدانی پیروز می شدم و خدا را شکر که با دعای خیر خانواده ، کمک کادر فنی و تلاش بی وقفه خودم به این هدف رسیدم. 

این تکواندوکار المپیکی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از زمانی که وارد رشته تکواندو شده بودم فقط به حضور در المپیک فکر می کردم و میدان مکزیک من را به این هدف می رساند. من رفته بودم که با تمام توان برای رسیدن به هدف بزرگ تمام زندگی خود مبارزه کنم و نمی خواستم بعد از پایان مسابقات پیشمان و گریان به ایران بازگردم و خدا را شاکرم که با دست پر به تهران بازگشتم. 

وی افزود: رقابتهای مکزیک حساسیت بالایی داشت و هر امتیاز حکم مرگ و زندگی داشت. بودند تکواندوکارانی که با یک امتیاز طلایی رویایی حضور در بزرگترین رویداد ورزشی جهان را از دست دادند. من با همه این شرایط به لحاظ ذهنی آماده بودم و گام به گام پیش رفتم تا به مدال طلا دست پیدا کردم. 

مردانی در پایان گفت: اکنون که سهمیه المپیک را کسب کرده ام با ذهنیت کسب خوشرنگ ترین مدال المپیک تمرین می کنم. راه سختی را در پیش دارم و امیدوارم با حمایت های خوب مسئولان شرایط به نحوی فراهم شود تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن برای جضور در این میدان بزرگ آماده شده و در بهترین راهی ریو شده و به مدال دست پیدا کنم. 

سجاد مردانی تکواندوکار سنگین وزن کشورمان یکشنبه گذشته در رقابتهای مکزیک با کسب مدال طلا سهمیه المپیک را کسب کرد. 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.